news-background
news-background

«میشل ویلیامز» و «اسکار آیزک» به بازسازی سریال Scenes from a Marriage برگمان پیوستند

مینی‌سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» برگمان که در سال ۱۹۷۳ ساخته شد با دو چهره‌ی شناخته‌شده‌ی هالیوود بازسازی خواهد شد.

مینی‌سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» (دانلود سریال Scenes from a Marriage با لینک مستقیم) به نویسندگی و کارگردانی «اینگمار برگمان» فیلمساز سوئدی، توسط شبکه‌ی HBO و به زبان انگلیسی بازسازی خواهد شد و «اسکار آیزک» و «میشل ویلیامز» نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند. کارگردانی این مینی‌سریال «هاگای لوی» اسرائیلی سپرده شده که یکی از نویسندگان سریال «رابطه» (دانلود سریال The Affair با لینک مستقیم) بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

این سریال داستان دهه‌ی هفتادی نسخه‌ی سوئدی که در قالب شش اپیزود ساخته شد را به آمریکا می‌آورد. ویلیامز و آیزک نقش شخصیت‌هایی را بازی می‌کنند که در روایت پیشین «لیو اولمان» و «ارلاند یوسفسن» ایفا کردند. داستان در مورد یک زوج است که ده سال از ازدواج‌شان می‌گذرد و فراز و نشیب زیادی داشته است. برگمان این سریال را از تجارب شخصی خودش الهام گرفت که شامل رابطه‌ی طولانی با اولمان می‌شد. آن‌ها از سال ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۰ به ازدواج یکدیگر درآمدند. این مینی‌سریال منبع الهام فیلمسازان بسیاری از «وودی آلن» گرفته تا «ریچارد لینکلیتر» و «آری استر» شد و حتی «ساراباند» (دانلود فیلم Saraband با لینک مستقیم) به عنوان یک دنباله‌ ساخته شد. این فیلم که در سال ۲۰۰۳ عرضه شد آخرین اثر سینمایی «اینگمار برگمان» بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لوی با داستان‌های زناشویی بیگانه نیست و در «رابطه» بحران‌های میان زن و شوهر را بررسی کرده است. فصل پنجم و پایانی این سریال سال گذشته از شبکه‌ی شوتایم پخش شد. «میشل ویلیامز» نیز با این مضمون غریبه نیست و در سال ۲۰۱۰ با فیلم «ولنتاین غمگین» (دانلود فیلم Blue Valentine با لینک مستقیم) مقابل «رایان گاسلینگ» نقش زنی را بازی کرد که می‌کوشید خود را از یک رابطه‌ی سمی برهاند. او برای این نقش نامزد اسکار بهترین بازیگر زن شد. سال گذشته، ویلیامز برای بازی در نقش «گوئن وردن» همسر «باب فاسی» در سریال «فاسی/وردن» (دانلود سریال Fosse/Verdon با لینک مستقیم) شبکه‌ی FX برنده‌ی جایزه‌ی امی شد.

آیزک از سوی دیگر سال ۲۰۱۵ در مینی‌سریال «قهرمانی به من نشان بده» (دانلود سریال Show Me a Hero با لینک مستقیم) را برای HBO بازی کرده و با آن برنده‌ی گلدن گلوب شده است. او به زودی در فیلم‌های «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) ساخته‌ی «دنی ویلنوو» و «شمارنده‌ی کارت» (دانلود فیلم The Card Counter با لینک مستقیم) به کارگردانی «پل شریدر» دیده خواهد شد.

ورایتی گزارش داده است که توسعه‌ی بازسازی «صحنه‌هایی از یک ازدواج» از سال‌ها قبل آغاز شده و پروژه‌ی مورد علاقه‌ی «مایکل النبرگ» تهیه‌کننده‌ی آمریکایی بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید