news-background
news-background

«میزی ویلیامز» سکوت خود در مورد جنجال Game of Thrones را شکست

«میزی ویلیامز» ستاره‌ی «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) سرانجام سکوت خود در مورد پایان جنجالی سریال فانتزی شبکه‌ی HBO را شکست.

ویلیامز که چهارشنبه ۱۹ آگست در «شوی امشب با جیمی فالن» (دانلود سریال The Tonight Show with Jimmy Fallon با لینک مستقیم) حاضر شده بود، گفت از اینکه سریال تمام شده احساس سبک‌باری می‌کند و از پایان آن که بسیاری را ناراضی ساخته بود حمایت کرد.

او که از ۱۲ سالگی بازی در نقش «آریا استارک» را آغاز کرد به فالن می‌گوید: «از پایان بسیار راضی بودم، پایان زیبایی بود برای یک دهه از زندگی من، و بهتر از این نمی‌توانست باشد.»

سریال به‌شدت محبوب «بازی تاج‌وتخت» سال گذشته با فصل هشتم به پایان رسید و میلیون‌ها هوادار از تولید شتاب‌زده‌ی آن انتقاد کردند و حتی با به راه انداختن یک کمپین خواستار بازسازی آن شدند. اخیراً «چارلز دنس» که نقش «تایوین لنیستر» را بازی کرده ادعا کرده بود که حاضر است چنین پتیشنی را امضاء کند.

با این حال ویلیامز از پایان سریال دفاع می‌کند و می‌گوید:‌ «ما لحظات بسیار خوشی داشتیم – بسیار لذت بردیم.» این بازیگر ۲۳ ساله اعتراف می‌کند که با بسته شدن پرونده‌ی سریال احساس سبک‌باری می‌کند چرا که دیگر لازم نیست نگران فاش شدن اسپویلرها باشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

او توضیح می‌دهد: «بسیار خوشایند است. پیش‌تر وقتی در خیابان راه می‌رفتم، هر کسی که مرا می‌شناخت و تنها چیزی که می‌خواست بداند این بود که در فصل بعدی چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا «جان اسنو» واقعاً می‌میرد؟ آیا برای همیشه نابینا باقی می‌مانم؟ تمامی این مسائلی که اجازه نداشتم چیزی در موردشان بگویم. حالا از من می‌پرسند نظرت راجع به فصل پایانی چیست؟»

ویلیامز آوریل سال ۲۰۱۹ وقتی در شوی فالن حاضر شده بود به شوخی وانمود کرد که مرگ شخصیت آریا در «بازی تاج‌وتخت» را فاش کرده. او نشان داد که از ترس و نگرانی به خود می‌لرزد و سپس با نگرانی صحنه را ترک کرد. روز بعد عنوان «آیا میزی ویلیامز بازی تاج‌وتخت را فاش کرده؟» در نشریات بسیاری دیده شد. اما او در مصاحبه‌ی اخیرش با فالن در مورد این شوخی با هواداران می‌گوید: «شاید موفقیت‌آمیز‌ترین کاری بود که سال گذشته انجام دادم، و این در حالی بود که فصل آخر «بازی تاج‌وتخت» را روی ایر داشتم.»

شبکه‌ی HBO در حال توسعه‌ی یک پیش‌درآمد به نام «خاندان اژدها» (دانلود سریال House of Dragon با لینک مستقیم) برای «بازی تاج‌وتخت» است و به تازگی برای انتخاب بازیگر نقش «شاهزاده دیمن تارگرین» فراخوان داده. سازندگان برای این نقش به دنبال بازیگر مردی ۴۰ تا ۵۰ ساله‌اند. این پیش‌درآمد که مستقیماً سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرده بر اساس کتاب «آتش و خون» نوشته‌ی «جورج آرآر مارتین» اقتباس خواهد شد و داستان‌هایی روایت می‌کند که ۳۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» روی داده‌اند. این سریال در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید