news-background
news-background

تصاویر فرش قرمز Lost Daughter با حضور مگی و جیک جیلنهال؛ واکنش منتقدین

«مگی جیلنهال» که با «دختر گمشده» (The Lost Daughter) اولین فیلم بلندش را در مقام کارگردان تجربه کرده، به همراه برادراش «جیک جیلنهال» در مراسم فرش قرمز فیلم در جشنواره ونیز حاضر شد. این فیلم پس از اکران در «سالا گرانده» با چهار دقیقه تشویق ایستاده مواجه شده است.

این فیلم داستانی در مورد استادی با بازی «الیویا کولمن» بازگو می‌کند که یک زن جوان با بازی «داکوتا جانسون» و دخترش در حین گردشی در ساحل توجه‌اش را جلب می‌کنند و با همین اتفاق به مسیری پرفراز و نشیب هدایت می‌شود. دیگر بازیگران فیلم «جسی باکلی»، «پیتر اسکاشگورد»، «اد هریس »، «الیور جکسون کوئن» و «پل مسکال» خواهند بود.

«دختر گمشده» در حال حاضر از ۱۰ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده است. «جسیکا کیانگ» منتقد «ایندی‌وایر» به فیلم نمره A- داده و می‌نویسد: «تعلیق فیلم مانند پوست کندن یک پرتقال با رشته‌های طولانی است که هر لحظه ممکن است پاره شود. بدون تردید روان هر بیننده‌ای – چه مادر باشد چه نباشد – را پریشان می‌کند.»

«رابی کالین» منتقد «دیلی تلگراف» می‌نویسد: ««دختر گمشده» اقتباسی است ارزشمند – درامی که به شکل تکان‌دهنده‌ای صمیمانه و به شکل تلخی لذت‌بخش است.»

«زن بروکس» منتقد «گاردین» می‌نویسد: «به این باور رسیده‌ام که در مجموع، درام دلپذیر جیلنهال در نهایت فراتر از [به اصطلاح] طوفانی در یک فنجان [و دل‌آشوب] است. اما چه فنجانی و چه طوفانی.»

«پیت هموند» منتقد «ددلاین» می‌گوید: «جیلنهال خود را به عنوان هنرمندی ثابت می‌کند که در جستجوی حقیقت به پیش می‌رود صرف نظر از اینکه آن حقیقت چقدر ممکن است ناخوشایند باشد.»

«کسی داکوستا» منتقد «ونتی فر» می‌نویسد: «جیلنهال دقیقاً می‌داند که چه چیزی را می‌خواهد به تصویر بکشد و چگونه باید این کار را بکند، و ما با قاب‌بندی و روند فیلم این را احساس می‌کنیم.»

«مگی جیلنهال» در نشست مطبوعاتی فیلم گفت که سال‌ها قبل کتاب «دختر گمشده» را خوانده است: «فکر کردم: «خدای من، این زن چقدر تباه است.» اما یک لحظه بعد با خود گفتم: «وای نه، واقعاً او را درک می‌کنم، آیا این باعث می‌شود من هم تباه شده باشم؟» سپس متوجه شدم که افراد بسیاری چنین تجربه‌ای داشته‌اند اما هیچ‌کس حرفی در موردش نزده. این مسائل حقایقی پنهان‌اند در مورد یک تجربه زنانه.»

«دختر گمشده» ۱۷ دسامبر اکران خواهد شد و ۳۱ دسامبر در اختیار مشترکین نت‌فلیکس قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۴

ممنون بابت عکسها. خیلی کنجکاوم فیلم مگی جیلنهال رو ببینم

نمایش اسپویل