news-background
news-background

«مگان مارکل» و «شاهزاده هری» با نت‌فلیکس قرارداد چند ساله امضاء کردند

«شاهزاده هری» و «مگان مارکل» با همکاری نت‌فلیکس یک کمپانی فیلمسازی تأسیس کردند. «دوک و دوشس ساسکس» با این شبکه‌ی استریمینگ قراردادی چند ساله به امضاء رسانده‌اند تا پروژه‌های مستند بلند، سریال مستند، سریال‌های فیلمنامه محور، فیلم‌های داستانی بلند و برنامه‌های کودک تولید کنند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

توسعه‌ی چندین پروژه از هم اکنون آغاز شده که شامل یک سریال مستند نوآورانه و یک سریال انیمیشن الهام‌بخش برای زنان می‌شود. مارکل برنامه‌ای برای بازگشت به بازیگری ندارد و آخرین بار در سال ۲۰۱۹ در سریال درام «وکلا» (دانلود سریال Suits با لینک مستقیم) شبکه‌ی USA ظاهر شده است.

«شاهزاده هری» و مارکل در چند هفته‌ی گذشته با چندین کمپانی بزرگ فیلمسازی و شبکه‌ی استریمینگ ملاقات کرده بودند تا قراردادی که بنابر ادعای بعضی منابع به ۱۵۰ میلیون دلار می‌رسد را امضاء کنند. تمرکز این دو که امسال به کالیفرنیا نقل مکان کرده‌اند، این است که فرصتی برای فیلمسازان از نژادهای مختلف فراهم کنند. آن‌ها پس از جدایی از خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا و پیوستن به نت‌فلیکس، مسیری را دنبال می‌کنند که «باراک اوباما» و «میشل اوباما» پس از ترک کاخ سفید طی کرده بودند. «شاهزاده هری» اخیراً مستند «خیزش ققنوس» (دانلود مستند Rising Phoenix با لینک مستقیم) را از نت‌فلیکس منتشر کرده است.

«تد ساراندوس» مدیر عامل نت‌فلیکس می‌گوید: «هری و مگان به واسطه‌ی اعتبار، خوش بینی و رهبری‌شان، الهام‌بخش میلیون‌ها فرد در سراسر دنیا بوده‌اند. ما افتخار می‌کنیم که آن‌ها نت‌فلیکس را برای خلق آثارشان انتخاب کرده‌اند – و برای روایت داستان‌ها در کنارشان که می‌تواند به افزایش آگاهی مخاطبین در هر کجا بینجامد هیجان‌زده‌ایم.»

در بیانیه‌ی مشترک این دو آمده است: «زندگی ما، هم به عنوان افراد مستقل و هم به عنوان یک زوج، سبب شده قدرت روحیه انسان را درک کنیم: روحیه‌ی شهامت، مقاومت، و نیاز به ارتباط. به واسطه‌ی همکاری‌مان با اقشار مختلف، برای در معرض دید قرار دادن افراد و انگیزه‌های آنان در سراسر دنیا، تمرکز خود را بر روی خلق محتوای آگاهی‌دهنده اما در عین حال امیدوارکننده خواهیم گذاشت. به عنوان کسانی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند، تولید برنامه‌های خانوادگی الهام‌بخش و قصه‌گویی تأثیرگذار از طریق نگاهی صادقانه و قابل‌درک نیز برای ما بسیار اهمیت دارد. از همکاری با تد و گروه نت‌فلیکس که به ما کمک خواهد کرد محتوایی تأثیرگذار و گشایش ایجاد کننده در عمل به اشتراک بگذاریم خوشحالیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید