news-background
news-background

«یوان مک‌گرگور»، «سم هیوئن» و «مارک استرانگ» به فیلم Everest «داگ لایمن» پیوستند

«یوان مک‌گرگور»، «سم هیوئن» ستاره سریال «بیگانه» (Outlander) و «مارک استرانگ» در فیلم تریلر و ماجراجویانه «اورست» (Everest) به کارگردانی «داگ لایمن» نقش‌آفرینی می‌کنند. «شلدون ترنر» نامزد اسکار نویسنده فیلمنامه این فیلم است. فیلمبرداری این پروژه قرار است از ۲۲ ژانویه آینده در بریتانیا و ایتالیا آغاز شود. «هان‌وی فیلمز» این پروژه را در «بازار مجازی کن» به خریداران عرضه کرده است.

داستان فیلم از رمان «راه‌های افتخار» (Paths of Glory) «جفری آرچر» الهام گرفته شده و در سال ۱۹۲۱ می‌گذرد. فیلم سرگذشت «جورج مالوری» با بازی مک‌گرگور را روایت می‌کند که از سوی «آرتور هینکس» از «جامعه جئوگرافی سلطنتی» با بازی استرانگ مأموریت پیدا می‌کند ارتفاع قله دست‌نیافتنی اورست تا آن زمان را اندازه‌گیری کند. با پایان جنگ اول جهانی، امپراطوری بریتانیا مضحملانه به دنبال کسب یک پیروزی بود، اما برای مالوری و رقیبش «جورج فینچ» استرالیایی، این چالش هیچ ارتباطی با میهن‌پرستی نداشت بلکه آزمونی یکه برای نفس بود. مالوری در حین سومین عزیمتش به اورست از دنیا رفت و هیچ‌کس ندانست که آیا او موفق به فتح قله شد یا نه.

لایمن که علاقه زیادی به کوهنوردی دارد یکی از تهیه‌کنندگان، و «مارتین روهه» که «آسمان نیمه‌شب» (Midnight Sky) را در کارنامه دارد، فیلمبردار پروژه خواهد بود. «الیور شول» طراح صحنه «ونوم» (Venom) و «تی بون برنت» آهنگساز «کارآگاه واقعی» (True Detective)‌ و «کوهستان سرد» (Cold Mountain) در تولید این فیلم مشارکت خواهند کرد.

این فیلم یک پروژه شخصی برای لایمن است و زمانی قرار بود با همکاری سونی تولید شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید