news-background
news-background

انتقاد «متیو مک‌کانهی» و «راسل برند» از تزویر در هالیوود

«متیو مک‌کانهی» و «راسل برند»در یک پادکست پرسروصدا، از دیدگاه‌های سیاسی ریاکارانه در هالیوود انتقاد کردند. این بازیگران در پادکست «زیر پوست‌» (Under the Skin) برند، به آن دسته از شخصیت‌هایی در صنعت سرگرمی تاختند که حامیان «دونالد ترامپ» را مدام دعوت می‌کنند دیگر به برگردانده‌ شدن نتیجه‌ی انتخابات امیدوار نباشند.

برند از مک‌کانهی می‌پرسد که آیا متوجه «محکوم‌سازی و انتقاد از طبقه‌ی کارگر معمولی» از سوی لیبرال‌های هالیوود شده است یا نه. برند می‌گوید: «نوعی بی‌ملاحظگی [وجود دارد]، مثلاً می‌گویند: «آن‌هایی که به ترامپ رأی داده‌اند یا به برگزیت رأی داده‌اند احمق‌اند.» من این رفتار را نمی‌پسندم و نمی‌خواهم بشنوم.» مک‌کانهی موافقت می‌کند و می‌گوید: «افراد لیبرال چپ زیادی وجود دارند که کاملاً گستاخی و خودبینی می‌کنند و نسبت به ۵۰ درصد دیگر احساس برتری دارند.»

مک‌کانهی سپس انتخابات سال ۲۰۱۶ را مثال می‌زند و می‌گوید:‌ «تردیدی ندارم که وقتی ترامپ چهار سال قبل پیروز شد این مسائل را در صنعت [سرگرمی] دیده‌اید، آن‌ها واقعی بودن نتیجه‌ی انتخابات را انکار می‌کردند. بعضی از آن‌ها مطلقاً نتیجه را نمی‌پذیرفتند.» او این رفتار را ریاکارانه می‌خواند و می‌گوید: «[حالا] به نظر می‌رسد که [جو] بایدن برگزیده‌ی ماست. اما جناح راست انکار می‌کند، زیرا رسانه‌هایی که اخبار کذب منتشر می‌کنند همراه او هستند. ضمن اینکه درک می‌کنم، اخبار کذب به خورد آن‌ها داده شده. اما هیچ‌کس نمی‌داند که به چه چیزی باور داشته باشد.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.   https://www.youtube.com/watch?v=cOkIHQ326JU

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید