news-background
news-background

مکس دیوانه فیلم مورد علاقه تارانتینو

چیزی حدود 2 هفته از پیش نمایش ها و لیست رزرو شدگان منتقدین امسال میگذرد و همانطور که شاهد بودیم مکس دیوانه فیلمی بود که تقریبا میتوان گفت در هر مقوله ای جایزه ای برای خود رزرو کرده است و این بار نویسنده و کارگردان معروف تارانتینو تاب نیاورده است و به برتری این فیلم اعتراف کرده است. کوئنتین تارانتینو نویسنده و کارگردان آمریکایی که طی دو دهه‌ی گذشته کارنامه هنری بی‌نظیری را به خودش اختصاص داده، از قضا یک فیلم باز حرفه‌ای است و همیشه نظرات و پیشنهادات جالبی را در مورد آثار مورد علاقه‌اش منتشر می‌کند و هر سال هم تعداد زیادی فیلم کمتر دیده‌شده در لیست ده برترش دیده می‌شوند. بر خلاف سال‌های گذشته، هنوز لیست ده برتر سینمایی سال از طرف تارانتینو منتشر نشده اما جالب است بدانید بهترین فیلم سال از دید او Mad Max: Fury Road به‌کارگردانی جورج میلر است. طبق صحبت‌های خود تارانتینو، امسال به دلیل این که مشغول تهیه و تولید فیلم جدیدش یعنی The Hateful Eight بوده، فرصت چندانی برای دیدن فیلم‌های مهم نداشته ولی اگر این فرصت هم پیش می‌آمد، باز هم مکس دیوانه در لیست ده برتر تارانتینو جای اول را دارد! وی در مصاحبه‌ی خودش با Première وصف حال خودش قبل و بعد از دیدن این فیلم را شرح داد:
“من یک نسخه‌ی ۳۵ میلی‌متری از فیلم را تهیه کرده بودم تا در خانه ببینم و در نهایت آخر هفته‌ را با سه بار تماشای فیلم گذراندم. هر چند که پیش از دیدن فیلم مقاومت کردم و گفتم آخه ‘کی تو دنیایی که هنوز مل گیبسون نفس می‌کشه، مکس رو با هیبت تام هاردی تصور می‌کنه؟!’ هر چند که بعدا باز هم خواستم با این طرز فکر ادامه بدهم ولی باید اعتراف کنم که تام هاردی به‌خوبی از پس ایفای نقش مکس برآمده است.”
در پایان فیلم «هشت نفرت انگیز» از دیروز اکران محدود خودش را آغاز کرده و از یکم ژانویه روی پرده‌های سینما می‌رود. فیلمی که خود تارانتینو به چشم بهترین اثری که تا به امروز ساخته است به آن نگاه می‌کند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)  

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید