news-background
news-background

«مکالی کالکین» به فصل دهم سریال American Horror Story پیوست

ستاره‌ی فیلم‌های «تنها در خانه» (دانلود فیلم Home Alone با لینک مستقیم) به فصل دهم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (دانلود سریال American Horror Story با لینک مستقیم) ملحق شد. «رایان مورفی» خالق سریال اضافه شدند چند بازیگر شناخته شده به فصل جدید را تأیید کرده است. علاوه بر کالکین قرار است «سارا پولسن» و «ایوان پیترز» بازیگران ثابت فصل‌های قبل هم دوباره به این مجموعه بازمی‌گردند. «تی‌وی‌ لاین» گزارش می‌دهد که دیگر بازیگران این فصل شامل «کتی بیتس»، «لزلی گراسمن»، «بیلی لورد»، «آدینا پورتر»، «لیلی ریب»، «انجلیکا راس» و «فین ویتراک» می‌شود.

برای دسترسی به تازه‌ترین اخبار سینمای جهان ۳۰نما را دنبال کنید.

تیزر جدیدی برای فصل دهم منتشر شده اما اطلاعاتی از داستان آن به دست نمی‌دهد. «رایان مورفی» وعده داده است که در فصل دهم بازیگران محبوب سریال دوباره در کنار هم قرار می‌گیرند. «مکالی کالکین» در سنین کودکی با «تنها در خانه» به شهرت رسید و پس از وقفه‌ی طولانی به نظر می‌رسد که آماده‌ی بازگشت به سینما و تلویزیون باشد. او در «شوی جیم گفیگان» (The Jim Gaffigan Show) نقش خودش را بازی کرد و حتی در کمپین تبلیغاتی گوگل برای محصولات هوشمندش در قالب شخصیت «کوین مک‌کالیستر» ظاهر شد. او از سال ۱۹۹۳ و فیلم «پسر خوب» (The Good Son) در فیلم ترسناکی دیده نشده است.

کالکین می‌تواند در فصل دهم «داستان ترسناک آمریکایی» در هر نقشی بازی کند، از یک قاتل خطرناک گرفته تا نقشی شبیه به زندگی واقعی‌اش به عنوان یک سلبریتی که در دوران کودکی به ستاره تبدیل شده است. سریال مورفی در فصل‌های اخیر مضامین مختلفی را به خود دیده و هم یک طنز سیاسی بوده (Cult) و هم یک اثر ترسناکه عامه‌پسند (1984). تا زمانی که عنوان فصل جدید مشخص نشود، پیش‌بینی مضمون آن ناممکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید