news-background
news-background

«مکالی کالکین» از حذف «دونالد ترامپ» از فیلم Home Alone 2 حمایت کرد

«کریس کلمبوس» کارگردان «تنها در خانه ۲» در سال ۲۰۲۰ گفته بود که ترامپ «به زور» در این کمدی بازی کرده است.

«مکالی کالکین» با حذف «دونالد ترامپ» از فیلم «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» (Home Alone 2: Lost in New York) موافق است. به دنبال مسدود شدن دسترسی ترامپ از توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی پس از یورش حامیان او به ساختمان کنگره ایالات متحده، گروهی از مخاطبین درخواست کرده بودند که نقش کوتاه او در این فیلم حذف شود.

کالکین ستاره‌ی فیلم از کمپین حذف ترامپ حمایت کرده و به توییت یکی از هواداران که درخواست می‌کند ترامپ در «تنها در خانه ۲» با «مکالی کالکین» در چهل سالگی‌اش به صورت دیجیتال جایگزین شود واکنش نشان داده است. او چهارشنبه ۱۳ ژانویه در پاسخ به این توییت تنها می‌نویسد: «قبول»

او در واکنش به توییت‌های دیگری نیز از حذف دیجیتالی ترامپ از فیلم «تنها در خانه» حمایت کرده است. سال گذشته «کریس کلمبوس» کارگردان فیلم فاش کرد که ترامپ «به زور راهش را برای بازی در این فیلم باز کرده» در حالی که گروه او مشغول فیلمبرداری پروژه در هتل ترامپ بوده‌اند.

کلمبوس می‌گوید: «ما مبلغ لازم را پرداخت کرده بودیم اما او گفت: «تنها راهی که می‌توانید از «پلازا» استفاده کنید این است که من در فیلم باشم. بنابراین ما موافقت کردیم که او را در فیلم قرار دهیم، و وقتی که برای اولین بار آن را به نمایش درآوردیم عجیب‌ترین اتفاق ممکن رخ داد: مردم از دیدن ترامپ روی پرده به وجد آمدند. این بود که به تدوین‌گرم گفتم: «او را در فیلم نگه دار. لحظه‌ای مختص مخاطبین است.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰

دیگه شورش رو در آوردن.

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۳۹۹ ۰۴:۳۹

یه چیز جالبی وجود داره اینجا سایت دانلود فیلمه و من نشستم دارم اخبار سایت رو میخونم زیر پست های مربوط به اخبار سینما هیچ کامنتی نیست و بعد زیر پست های مربوط به سیاست و ریاست جمهوری امریکا ملت شریف و همیشه در صحنه ی ایران دارن برای ترامپ اشک میریزن?یه اقای محترمی گفت از زمانی که ترامپ اومده نگاه کن ببین چقدر شرایط زندگیت توی ایران فرق کرده و بهتر شده! بنظرم اون اقای محترم و این افراد انگار داخل ایران زندگی نمیکنن.من واقعا میمونم از رفتار شما چقدر شوکه کننده س که ما ایرانیا چقدر میتونیم اشتباه بکنیم و از یه فرد نژادپرست که صراحتا از ایرانیا متنفره و البته از پولدار ترین افراد زنده ی دنیا محسوب میشه و هییییچ احتیاجی به دلسوزی نداره با جون و دل دفاع بکنیم?‍♂️هعی خدا سایت مال دانلود فیلمه هیچکس ارزشی برای مطالب سینمایی قائل نیست و فقط زیر پست های سیاسی مردم دارن هنرنمایی میکنن.حقا که هممون متخصص سیاست هستیم و سرمون درد میکنه برای بحث سیاسی.

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۴۹

بله نژادپرست نیست و این چپ های گلوبالیستن که از قضایایی مانند قتل جورج فلوید توسط یه پلیس خودسر بهره برداری کردن تا کینه ها و عقده هاشونو نسبت به این آدم ساختارشکن که وابستگی به جریان مافیایی پشت قدرت و گلوبالیست ها نداره و اهل زد و بند و فساد نیست رو تخریب کنند.... دوست عزیز بهتون گفتم تنها رییس جمهوریه که در دوره تصدیش هیچ جنگی در دنیا اتفاق نیفتاد و خاورمیانه پس از اون دوران سیاه در دوره اوباما در صلح و آرامش فرو رفت و مهمتر از اون اعراب پس از سالها جنگ با اسراییل صلح کردند!!!! اینا دلیلی بر صلح طلب بودن این آدم نیست؟؟؟؟ بعدشم هر آدم عاقلی با اون همه فیلم و عکس میدونه بایدن با تقلب اومد بالا و جریان قدرت از جمله خاندان کثیف کلینتون ها و نانسی پلوسی و سایر سیاست مدارهای فاسد پشت این تقلب بودند.... ضمنا فیلم های بیرون اومده از قبل حمله به کنگره نشون میده این گروه آنتیفا که مخالف ترامپ هستند برای تمام کردن کار ترامپ به کنگره حمله کردند و حتی مامورین راه رو براشون باز کردند!!!!!

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۱۱

ترامپ نژاد پرست نیست؟پشمام? من طرفدار اوضاع فعلی ایران نیستم در جریان باش و البته و هزار البته طرفدار ترامپ هم نیستم ارامش دوره ترامپ بیشتر بوده؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی اینو که خوندم مخم سوت کشید همین که شما میدونی از کجا میخوری بسه اقای محترم

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۴۹

ترامپ نه نژادپرسته و نه از ایرانیها متنفره.... تنها دولت آمریکا بود که مذاکرات پشت پرده نداشت و با مردم ایران صاف و صادق بود.... ضمنا شرایط فعلی ایران کوچکترین ربطی به ترامپ نداره و اگه بخوام کامل برات اینجا باز کنم کامنتم منتشر نمیشه.... شما هنوز نمیدونی از کجا داری میخوری.... ضمنا ترامپ تنها رییس جمهور تاریخ آمریکاست که در دورش هیچ جنگی تو دنیا در نگرفت و خاورمیانه اونم بعد از اونهمه بلبشویی که در دوره اوباما داشت آرامش مثال زدنی داشت.... برخلاف امثال اوباما که با اسم دموکراسی و قایم شدن پشت این اسم در دنیا آشوب و جنگ ایجاد کرد....

نمایش اسپویل
۲۵ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۴۳

لحظه به لحظه جریان مافیای قدرت و گلوبالیست ها دارند آزادی رو بیش از پیش به شعاری ابلهانه در آمریکا تبدیل میکنند....

نمایش اسپویل