news-background
news-background

موزیک ویدیوی «فیبی بریجرز» با بازی «پل مسکال» و کارگردانی «فیبی والر-بریج» منتشر شد

ستاره‌ی سریال «انسان‌های معمولی» در این موزیک ویدیو به سرقت خودرو دست می‌زند.

 

«فیبی بریجرز» موزیک ویدیویی (Saviour Complex) به کارگردانی «فیبی والر-بریج» و «پل مسکال» را منتشر کرد. در این ویدیوی سیاه و سفید که از طریق فیسبوک عرضه شده، مسکال ستاره‌ی سریال «انسان‌های معمولی» (Normal People) در کنار دریا با یک سگ دیده می‌شود و اقدام به سرقت خودرو می‌کند و بریجرز نیز در چندین نما از ویدیو حاضر است.

بریجرز تابستان گذشته در مصاحبه با «رولینگ استون» فاش کرده بود که یکی از هواداران والر-بریج ستاره‌ی سریال «فلیبگ» (Fleabag) است: «تمایل دارم تشخص را عادی‌سازی کنم. فکر می‌کنم «فیبی والر-بریج» این کار را به خوبی انجام داده. او معمولی بودن را عادی‌سازی کرده، کارهایی که همه انجام می‌دهند مثل خودارضایی و سرقت چیزهای مزخرف.»

او در مورد نام‌های مشابه‌شان به شوخی می‌گوید: «به معنای واقعی کلمه مثل یک لکنت در اسامی است. کسانی که کمی با من و کمی با او آشنایی دارند ما را مورف می‌کنند. لذت می‌برم. از هرگونه ارتباط با او لذت می‌برم. انسان جذابی است.»

بریجرز در مصاحبه‌ی جدیدی با «ورایتی» در مورد نحوه‌ی آشنایی با والر-بریج می‌گوید: «من و فیبی مدتی‌ست که برای یکدیگر ایمیل ارسال می‌کنیم. یکی از اولین ایمیل‌هایی که در حین قرنطینه رد و بدل کردیم مثل پیام‌های هواداری صمیمانه بود و او به من می‌گفت که از آلبومی که زودتر از موعد برایش فرستاده بودم چقدر خوشش آمده. قرار بود در لندن یا نیویورک برای نوشیدنی یکدیگر را ملاقات کنیم، وقتی که دنیا عادی بود. بعد از شروع پاندمی، فیبی به من گفت که «انسان‌های معمولی» را ببینم. از دیدنش خودداری می‌کردم زیرا تصورم این بود که به‌شدت غم‌انگیز است، و به این علت که کتابش را بسیار دوست داشتم، و کتاب به‌شدت حزن‌انگیز است.»

بریجرز می‌گوید سرانجام دل به دریا زده و سریال را دیده و بعد در فضای آنلاین با «پل مسکال» آشنا شده: «او گفت اگر فیبی موزیک ویدیوی تو را کارگردانی کند در آن بازی می‌کنم. زیرا به او گفته بودم که با هم در ارتباط هستیم.»

این ترک یکی از ترانه‌های آلبوم «مجازات‌گر» (Punisher) در ژانر ایندی راک است که در ماه ژوئن منتشر شد. بریجرز یک هفته قبل چهار نامزدی گرمی را کسب کرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت HD (۲۴ مگابایت)

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید