news-background
news-background

بازیگر نقش گالادریل جوان در سریال Lord of the Rings انتخاب شد

«مورفیث کلارک» یکی از بازیگران سریال «نیروی اهریمنی او» (His Dark Materials) برای بازی در یکی از نقش‌های کلیدی سریال «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) آمازون انتخاب شد. او به دیگر بازیگران مجموعه از جمله «مارکلا کاونا»، «جوزف مال»، و «ماکسیم بالدری» می‌پیوندد که پیش از این برای بازی در نقش‌های دیگری به «ارباب حلقه‌ها» اضافه شده بودند.

ورایتی گزارش می‌دهد که کلارک نقش «گالادریل» جوان را در سریال بازی می‌کند، شخصیتی که در سه‌گانه‌ی سینمایی «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» به «کیت بلانشت» سپرده شده بود. آمازون تاکنون واکنشی نسبت به این گزارش نشان نداده است.

نویسندگی «ارباب حلقه‌ها» آمازون برعهده‌ی «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» خواهد بود. علاوه بر این «برایان کاگمن» از سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) برای فعالیت به عنوان مشاور به پروژه پیوسته است. «جی‌.ای. بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» نیز چندین اپیزود از فصل اول سریال را کارگردانی می‌کند. آمازون از هم اکنون سفارش ساخت فصل دوم سریال را صادر کرده است.

کلارک سال آینده‌ی میلادی در فیلم ترسناک «سنت ماد» (Saint Maud) استودیوی A24 بازی می‌کند که در جشنواره‌ی تورنتو نقدهای مثبتی دریافت کرد. او در حال حاضر در سریال «نیروی اهریمنی او» شبکه‌ی اچ‌بی‌او و بی‌بی‌سی در کنار «جیمز مک‌آووی»، «روث ویلسون» و «لین مانوئل میراندا» به ایفای نقش می‌پردازد. او در سال ۲۰۲۰ سریال «دراکولا» را هم در تلویزیون خواهد داشت. این سریال به نویسندگی خالقان «شرلوک» بی‌بی‌سی اول ژانویه روی ایر می‌رود.

«تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد» با بازی «دو پاتل» دیگر پروژه‌ی کلارک است که در جشنواره‌ی فیلم لندن به نمایش در آمده و بهار سال آینده در سراسر دنیا اکران می‌شود. کلارک در سریال‌های «پاتریک ملروز» و «روان‌پزشک» (The Alienist) شبکه‌ی شوتایم هم نقش‌هایی کلیدی بازی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید