news-background
news-background

منتظر 4 فیلم و 2 انیمیشن از بتمن در سال 2019 باشید

 

آیا 2019 میلادی تبدیل به بهترین سال برای هواداران دنیای بتمن خواهد شد؟ به نظر که این چنین می آید. در بیانیه ی جدیدی که از سوی استودیوی برادران وارنر منتشر شده، متوجه شدیم که این استودیو چهار فیلم با عناوین «The Batman»، «Batgirl»، «Nightwing» و «Gotham City Sirens» را در دست ساخت دارد ولی خبر جالب تر آن است که بنابه گفته ی برخی منابع، هر چهار فیلم مذکور قرار است در یک سال اکران شوند. بنا به اخباری که در پایگاه مردمی Reddit منتشر شده و هنوز صدق یا کذب آن معلوم نیست با خبر شده ایم که استودیوی مربوطه برای عناوین بعدی خود برنامه ریزی کرده و مطابق با آن قرار است در 2019 شاهد چهار عنوان بتمن باشیم. بنا به آن چه منتشر شده، 2019 میلادی هشتادمین سالگرد شخصیت بتمن است و برادران وارنر به دنبال آنند تا به طور کامل هواداران این شخصیت را راضی نگه دارند.

بنا به این برنامه ریزی، فیلم «Gotham City Sirens» به کارگردانی David Ayer در روز ولنتاین اکران خواهد شد. پس از آن فیلم «Nightwing» به کارگردانی Chris McKay در هفته ی یاد بود در تقویم آمریکا اکران می شود. در ماه آگوست شاهد اکران فیلمی از Joss Whedon با نام «Batgirl» خواهیم بود و پس از آن در ماه نوامبر فیلم «The Batman» به کارگردانی Matt Reeves اکران می شود. خبرهای خوب برای هواداران بتمن به همین جا ختم نمی شوند. مطابق با خبر مذکور که ساعاتی از انتشار آن می گذرد، استودیوی وارنر علاوه بر فیلم های مذکور، قرار است دو انیمیشن نیز که اقتباسی از کمیک های 13گانه ی بتمن با نام Batman:The Long Halloween می باشند را آماده ی اکران نماید. این مجموعه کمیک ها در اواخر دهه ی 90 میلادی منتشر شده اند. این مجموعه داستان ها به اولین روزهای جنگ بتمن با نیروی شر می پردازد و در آن بتمن با قاتلی سریالی به نام Holiday که در تعطیلات دست به کشتار مردم می برد، مواجه می شود.

شخصیت بتمن جزو آن دسته قهرمانان خیالی دنیای سینماست که هواداران بسیاری دارد. افرادی که با داستان های کمیک مربوط به این شخصیت خاطرات بسیار دارند، بدون شک برای تماشای این آثار روز شماری خواهند کرد. برخی منابع خبری، مطلب مذکور را شایعه و بعضی تائید شده می دانند اما امری که بدیهیست آن است که این ریسک بزرگ می تواند باعث یک موفقیت یا شکست برای استودیوی وارنر تلقی شود.

نظر شما چیست؟ آیا با اکران 4 فیلم و 2 انیمیشن از بتمن در یک سال موافقید؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید