news-background
news-background

منتظر فصل بسیار هیجان انگیزی از «Game of Thrones» باشید؛ مصاحبه با عوامل سریال

 

رفته رفته به روز های پخش فصل هفتم سریال محبوب «Game of Thrones» نزدیک می شویم. سریالی که خیل عظیمی از مردم جهان منتظر تماشای آن هستند. اثر مذکور به دلیل داستان بسیار غنی خود که آن را مدیون قلم پخته ی «جورج آر.آر مارتین» است، تبدیل به یکی از برترین سریال های تاریخ تلویزیون شده است. گفته می شود بعد از اتمام سریال اصلی، قرار است اسپین آف هایی از روی آن ساخته شود که در حال حاضر تعداد این اسپین آف ها از سه سریال بیشتر است. طبق عادت سالانه ی شبکه ی HBO، هرچه به اکران سریال نزدیک تر می شویم فضای مجازی مملو از اخبار، تصاویر، کلیپ ها و حواشی مربوط به سریال می شود. روز قبل، شبکه ی مذکور با انتشار تصاویری جدید از فصل هفتم سریال روح تازه ای بر اشتیاق هواداران سریال در سراسر جهان دمید. این سریال در طی شش فصل توانست استاندارد های تازه ای برای ژانر فانتزی تعریف نماید و هر آن چه از یک سریال خوب انتظار می رود را یکجا در معرض نمایش بگذارد. تنها 13 اپیزود دیگر به اتمام امپراطوری سریال مذکور در تلویزیون باقی مانده است. این اپیزود ها قرار است در قالب 2 فصل 7 و 8 اکران شوند. نکته ای که در رابطه با تعداد کم اپیزود ها وجود دارد این است که بسیاری از هوادارن تصور می کنند داستان کمتری را شاهد خواهند بود، اما بنا به گفته ی سازندگان چنین اتفاقی نخواهد افتاد. در تازه ترین خبری که از سریال منتشر شده با خبر گشتیم که فصل هفتم سرعت بسیار بالایی را تجربه خواهد کرد. پایگاه خبری «Entertainment Weekly» صبح امروز در مصاحبه با برخی عوامل و بازیگران سریال، اطلاعاتی را از فصل هفتم این اثر منتشر نموده که خواندن آن ها خالی از لطف نیست. «Nikolaj Coster-Waldau» بازیگر نقش «جیمی لنیستر» در توصیف سریع بودن روند اتفاقات فصل جدید بسیار متعجب است. صحبت های او را در این مصاحبه در زیر می خوانید :

احساسی که الان دارم مثل این است که بگویم" اوه خدای من، الان داره اتفاق میوفته؟همین حالا؟ ". احساس می کنم در یک جریان بسیار متفاوت با آن چه تاکنون اتفاق افتاده حضور دارم. همه چیز سریع تر از چیزی که من به آن عادت کرده بودم اتفاق افتاده است. بسیاری از اتفاقاتی که پیش از این، یک فصل برای نشان دادن آن ها وقت صرف می شد، حالا در یک اپیزود فیلم برداری شده است.

«Kit Harington» بازیگر نقش «جان اسنو» در ادامه افزود :

این فصل کاملاً با تمام فصل های قبل فرق دارد چرا که شروعی بر پایان سریال است. اتفاقاتی که در این فصل شاهد آن هستید بسیار سریع تر از آن چه به آن عادت کرده اید به تصویر کشیده می شوند. این که مردم چه فکری درباره ی این فصل سریال دارند مهم نیست، تنها نکته ای که اهمیت دارد این است که فصل بسیار هیجان انگیزی پیش روی شماست.

یکی از دو کارگردان اصلی سریال یعنی «Dan Weiss» در این رابطه بیان داشت :

اتفاقات سریال سرعت بیشتری به خود گرفته اند چرا که شخصیت های سریال منتظر نبردی هستند که از مدت ها پیش به آن ها وعده داده شده است و حالا این نبرد را پیش روی خود می بینند. منازعات و درگیری هایی که در طول 6 فصل قبل متوجه ی شخصیت های سریال بود نیازمند نتیجه گیری است و همه ی شخصیت ها این ضرورت را احساس کرده اند که نیاز است سریع تر به نتیجه برسند.

جدای از سرعت و عجله ای که تمام عوامل و بازیگران سریال به آن اشاره کرده اند، به گفته ی «David Benioff» این سرعت هیچ تاثیر منفی بر شخصیت پردازی و نحوه ی روایت داستان نخواهد گذاشت و مخاطبان هم چنان از شخصیت پردازی و داستان سرایی پخته ی سریال لذت خواهند برد.

مدت هاست که از زبان شخصیت های سریال عبارت «جنگ های زیادی پیش روست» را می شنویم. اگر واقع بینانه به مسئله بنگریم، این جنگ ها در این فصل پیش روی آن هاست، در نتیجه این موضوع اهمیت می یابد که نیاز به شخصیت پردازی و روایت داستانی داریم که تحت تاثیر این عجله و سرعت نباشد. تمام شخصیت های اصلی و فرعی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و سرنوشت تک تک آن ها نیازمند داستانی پخته و شخصیت پردازی پخته تری است، حتی آنان که از نقش های بسیار کمرنگی برخوردار بوده اند، در ادامه ی کار حضور چشم گیری در وقایع و اتفاقات سریال خواهند داشت.

   

آن طور که از خبرها پیداست، فصل هفتم سریال به دنبال تمرکز بیشتر برروی نزاع بین «وایت واکر ها و هفت پادشاهی» است. با این وجود داستان ها و خرده داستان های بسیاری در طی این شش فصل مطرح و روایت شده اند که خاتمه دادن به آن ها در شرایطی که تنها 13 اپیزود به پایان باقیست امری دشوار است، اما تیم سازنده ی «Game of Thrones» اثبات نموده که می تواند از پس مشکلات پیش رو به خوبی بر آید. باید منتظر ماند و دید که فصل هفتم سریال چه چیزی برای جهانیان به ارمغان خواهد آورد. فصل هفتم سریال کمی بعد در تاریخ 16 جولای 2017 مصادف با 25 تیرماه 96 پخش هفتگی خود را آغاز خواهد کرد. فصل هفتمی که گفته می شود با وجود اپیزود های کمتر، به تنهایی شکوه و عظمت شش فصل گذشته را به نمایش خواهد گذاشت. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا با سریع شدن سیر وقوع اتفاقات در سریال موافقید یا آن را نقطه ضعفی برای سریال می پندارید؟ دیدگاه خود را دراین رابطه با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید