news-background
news-background

منتشر شدن پوسترهای لوئیس لین، سافلکس لوثر و آلفرد در "Batman V Superman"

ساعت درحال تیک تاک برای یکی از هیجان انگیزترین عناوین امسال است.طبق معمول خبر درباره فیلم داغ این روزها یعنی تفابل بتمن و سوپرمن است،شاید یکی از برترین فیلم های سوپرقهرمانی مورد انتظار هرکسی باشد و اکنون تنها 1 ماه دیگر تا زمان اکران ان باقی مانده است.تقریبا تا به این لحظه اطلاعات مورد نیاز فیلم کامل شده اند.AMC زمان فیلم را اعلام کرده است و تیزرهای تبلیغاتی که معرف خودرو بتمن هستند نیز منتشر شده اند از طرف دیگر تیزرهایی از یکی از لباس های بتمن که قرار است درمبارزه با سوپرمن استفاده شود نیز رونمایی کرده است.

زمان اعلام شده برای فیلم چیزی در حدود 151 دقیقه میباشد،شاید بیشتر و همچنین میتوانید  تصاویری از لباس جدید مذکور را در ادامه مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده تیزر تبلیغاتی و نمایی از خودرو جدید بتمن نیز میتوانید به پست تقابل بتمن و سوپرمن : اینبار “Batmobile” رونمایی میشود  مراجعه کنید. همچنین کمپین های تبلیغاتی تمام تلاش خود برای هرچه بیشتر تشویق کردن طرفداران برای پشتیبانی از فیلم و تماشای ان کرده اند. به خصوص معرفی کجت های جدید بتمن که در ادامه تصویری از ان ها نیز اورده شده است.از طرفی جهت معرفی 3 شخصیت خاص داستان برای هر یک بخشی در نظر گرفته شده است،برای مثال داستانی ازگذشته الفرد ،تصاویری از نوع خاص گریم لوثر و همچنین عنوانی مانند لحظه های بزرگ لوییس لین نیز از عناوین دیگری است که در تبلیغات برای تشویق هرچه بیشتر طرفداران طرح ریزی شده اند.

ben-affleck-batman-v-superman

Batmans-cowl

نمایی از لباس جدید بتمن

Batman-v-Superman-Gadgets-and-Batarangs

نمایی از گدجت های جدید بتمن

اکنون شرکت برادران وارنر سازنده این فیلم پوسترهای رسمی شخصیت های محبوب داستان یعنی (Lex Luthor (Jesse Eisenberg)،Lois Lane (Amy Adams و Alfred Pennyworth یا همان  Jeremy Irons را منتشر کرده است.درهر پوستر ارم خاصی درج شده که شاید مشخص کننده ویژگی خاصی از شخصیت ها باشد؛همانطور که خواهید دید الفرد با ظاهری مرموز با نشان صنایع وین در قفسه سینه درحالی که لوثر در پشت لوگوی Lexcorp پنهان شده و در پایان لوییس لین را داریم که ارم Daily Planet را بر روی سینه خود دارد.

batman-v-superman-poster-lois-lane-amy-adams

batman-v-superman-poster-lex-luthor-jesse-eisenberg

batman-v-superman-poster-jeremy-irons-alfred

زک سیندر برخی از اطلاعات کلیدی فیلم را خیلی زود منتشر کرد،ازجمله اطلاعاتی درباره نقش های پشتیبان یا به عبارت دوم؛نمونه ای از ان نقش الفرد به عنوان سرگروه یا رئیس تیم امنیت بروس وین است.و البته دو شخصیت دیگر که فعلا فقط بخشی از داستان عاشقانه لویس لین بیان شده است و باقی ان برای فیلم گذاشته شده است.ظاهرا این بار شخصیت های پشتیبان نیز نقش مهمی دارند و بخشی از داستان را در دست گرفته اند.با این حال تمرکز اصلی و خط اصلی داستان بر پایه بتمن و سوپرمن خواهد بود. 

بار دیگر زمان اکران فیلم را یاداوری میکنیم."Batman V Superman: Dawn of Justice" در تاریخ 25 مارس 2016 به اکران درخواهد امد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید