news-background
news-background

«منا مسعود»: پس از فروش ۱ میلیارد دلاری Aladdin حتی برای یک نقش هم تست بازیگری نداده‌ام

مسعود در مصاحبه با «دیلی بیست» می‌گوید: «حقیقت مهم این است که فیلم هیچ تأثیری بر [پیشنهادات بازیگری] نداشته است.»

بازی در نقش اصلی بازسازی لایو-اکشن «علاءالدین» (Aladdin) دیزنی باید فرصتی استثنائی برای یک بازیگر جوان در هالیوود بوده باشد، به ویژه وقتی که فیلم بیش از ۱ میلیارد دلار فروخته است، اما در مورد «منا مسعود» شرایط متفاوت است. این بازیگر ۲۸ ساله در مصاحبه با «دیلی بیست» از زندگی خود پس از «علاءالدین» می‌گوید. مسعود فاش می‌کند که پس از اکران فیلم در ماه مه و فروش ۱.۰۵ میلیارد دلاری آن در سراسر دنیا، او حتی برای یک نقش هم تست بازیگری نداده است.

مسعود در کمال صداقت توضیح می‌دهد: «از سکوت کردن در این باره خسته شده‌ام. دوست دارم مردم بدانند که وقتی در فیلمی مثل «علاءالدین» بازی می‌کنید شرایط همیشه بر وفق مراد نیست. [می‌گویند:] «حتماً میلیون‌ها دلار به جیب زده. حتماً پیشنهادات زیادی دریافت کرده.» هیچ‌کدام حقیقت ندارد. از زمان اکران «علاءالدین» تاکنون حتی یک بار هم تست بازیگری نداده‌ام.»

مسعود در ادامه می‌گوید بازیگران رنگین‌پوست در هالیوود هنوز پس از موفقیت فیلم لایو-اکشنی مانند «علاءالدین» شرایط سختی دارند: «برای بسیاری از افراد ظالمانه است. مردم فکر می‌کنند حالا که «علاءالدین» ۱ میلیارد دلار فروخته من باید راضی باشم. اما امکانش هست لطفاً یک بار تست بازیگری بدهم؟ انتظار ندارم نقش «بتمن» را به من بدهید اما اجازه دارم وارد اتاق شوم؟ حتی نمی‌توانید فرصتی به من بدهید؟ بنابراین همیشه آنگونه که تصور می‌کنید نیست.»

او می‌گوید: «حقیقت مهم این است که فیلم هیچ تأثیری بر [پیشنهادات بازیگری] نداشته است. نمی‌دانم که مردم قرار است مرا کشف کنند یا اتفاق دیگری روی دهد، واقعاً نمی‌دانم. دیگر نمی‌توانم به شما بگویم چگونه پیش خواهم رفت.»

مسعود به زودی در سریال «انتقام» (Reprisal) شبکه‌ی هولو در مقابل «ابیگیل اسپنسر» بازی می‌کند. او این نقش را پس از پایان فیلمبرداری «علاءالدین» و پیش از اکران آن به دست آورد. این سریال ۶ دسامبر (۱۵ آذر ماه) پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۰۳:۴۵

??

نمایش اسپویل