news-background
news-background

«مل گیبسون»: فیلم Lethal Weapon 5 در حال ساخت است

«مل گیبسون» ساخت پنجمین فیلم از مجموعه «اسلحه مرگبار» (دانلود فیلم Lethal weapon با لینک مستقیم) را به کارگردانی «ریچارد دانر» تایید کرد. «ریچارد دانر» که چهار فیلم قبلی این مجموعه را کارگردانی کرده، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. گیبسون که در برنامه «صبح به خیر آمریکا» (Good Morning America) برای معرفی فیلم جدیدش «مرد چاق» (دانلود فیلم Fatman با لینک مستقیم) به همراه هم‌بازی‌اش «چنس هرستفیلد» حضور یافته بود تولید این فیلم را تایید کرد.

گیبسون در جواب «صبح به خیر آمریکا» «مایکل استارهان» که درباره ساخت فیلم «اسلحه مرگبار ۵» پرسیده بود پاسخ داد: «بله، مردی که پشت همه فیلم‌ها بود. مردی که او را به روی صفحه سینما آورد و حیات بخشید در حال حاضر مشغول کار روی پروژه است: ریچارد دانر. او افسانه است.»

گیبسون در سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۸ در چهار فیلم مجموعه «اسلحه مرگبار» حضور پیدا کرد. او نقش «مارتین ریگز»، پلیس بخش مواد مخدر لس‌آنجلس بی توجهی را بر عهده داشت که به همراه «دنی گلاور» در نقش «راجر مرتا»، کارآگاه و افسر پلیس با تجربه‌ای در بخش جنایی که در آستانه بازنشستگی است به ماجراجویی می‌پردازند. در این چهار فیلم ریگز و مرتا با خلاف‌کاران بین‌المللی درگیر می‌شدند که به صحنه‌های اکشن بسیار جذابی ختم می‌شد. دانر هر چهار فیلم قبلی مجموعه را کارگردانی کرده بود. او همچنین برای کارگردانی فیلم‌های «سوپرمن» (Superman) و «گانیز» (دانلود فیلم The Goonies با لینک مستقیم) شهرت دارد.

شبکه فاکس در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ سریالی بر اساس فیلم «اسلحه مرگبار» (دانلود سریال Lethal Weapon با لینک مستقیم) ساخت. «دیمون وینز» نقش مرتا و «کلین کرافورد» نقش ریگز را در این سریال بازی کردند. البته کرافورد پیش از شروع فصل سوم اخراج شد و به جای او «شان ویلیام اسکات» در نقش «وسلی کول»، یک مامور سی‌آی‌ای سابق که به اداره پلیس لس‌آنجلس پیوسته بود در فصل سوم حضور یافت. گلاور قرار است در فیلم پنجم «اسلحه مرگبار» ایفای نقش کند. هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید