news-background
news-background

فیلم «مقصد نهایی» با همکاری نویسنده فیلم «اره» بازسازی می‌شود

فیلم ترسناک پرطرفدار «مقصد نهایی» (Final Destination) ساخته کمپانی نیو لاین سینما قرار است با همکاری «پاتریک ملتون» و «مارکوس دانستان»، نویسندگان فیلم «اره» (Saw) بازسازی شود. اولین فیلم از سری فیلم‌های «مقصد نهایی» در سال 2000 با فیلم‌نامه‌ای که در اصل برای سریال ماورالطبیعی «پرونده‌های ایکس» (The X-Files) نوشته شده بود ساخته شد. این فیلم درباره گروه نوجوانی بود که از چنگال مرگ در حالی فرار می‌کنند که یکی از آن‌ها مرگ را پیش‌بینی می‌کند اما این فرار مدت زیادی طول نمی‌کشد و مرگ به دنبال آن‌ها می‌رود و روح هر یک را به روشی نوآورانه و ترسناک مطالبه می‌کند. این روش‌ها شامل ریختن چند قطره چای روی صفحه نمایش کامپیوتر تا آچار فرانسه بلا استفاده در محیط کار تغییر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر، این مجموعه در حالی شامل پنج فیلم می‌شود که فیلم اول این سری از ابتدا نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرده بود. این در حالی است که منتقدان از روش‌های نوآورانه قتل تعریف و از فیلم‌نامه ضعیف و دیالوگ‌ها و روایت داستانی قابل پیش‌بینی نقد کرده‌اند. با وجود نقدهای ضد و نقیض، پنج فیلم این مجموعه که در طی یازده سال ساخته شد همواره با بازخورد مثبت از سوی تماشاگران روبرو شد و هر فیلم تقریباً فروشی به ارزش 700 میلیون دلار را در کارنامه خود ثبت کرده است.

با توجه به استقبال مثبتی که از فیلم پنجم این مجموعه شد و موفقیت مالی دو فیلم آخر، ساخت قسمت شش به عنوان گزینه مطرح شد اما به دلایلی ساخت آن با تأخیرهای پیاپی مواجه شد و استودیو اطلاعات مراحل ساخت فیلم و تاریخ اکران آن را منتشر نکرد. «ملتون» و «دانستان» برای حضور طولانی در مجموعه «اره» از قسمت چهارم تا هفتم مشهور شدند. آن‌ها همچنین نویسندگی فیلم ترسناک «پیرانا سه بعدی دی 2012» (Piranha 3DD) را بر عهده داشتند که ادامه بازسازی فیلم «پیرانا 2010» بود که با استقبال خوبی روبرو نشد.

کمپانی نیو لاین سینما به تازگی با بازسازی و ساخت فیلم‌های ترسناک موفقی از جمله دنیای «احضار» (The Conjuring)، «در تاریکی» (Lights Out)، «آن» (It) اثر «استیون کینگ»، و ادامه آن «آن: قسمت دوم» (It: Chapter Two) که در 6 سپتامبر بر روی پرده سینما خواهد رفت و «نفرین لا یورونا» (The Curse of La LIorona) به تهیه‌کنندگی «جیمز وان» که قرار است در 19 آوریل 2019 به روی پرده سینما برود و سومین فیلم مجموعه «آنابل» (Annabelle) که در سوم جولای 2019 اکران می‌شود، حضور فعالی در عرصه فیلم‌های ترسناک داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۵۹

یکی از بهتربن فیلم ها تو ژانر خودشه . اون زمان که همه فیلم های ترسناک ایده های تکراری داشتن این فیلم با یک ایده جدید اومد

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۳

نسخه ابتدایی این فیلم چه بود که باز بخواهند آن را بازسازی کنند ! هالیوود در حال رفتن به قهقرا است .

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۰۰

اَه اَه اَه

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۵۵

خُب قسمت جدیده دیگه، بازسازی چه صیغه ایه؟!!

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۵

بنظر من باید بیشتر سمت مفهومی ببرنش تا اینکه فیلمو اسلشر کنن

نمایش اسپویل