news-background
news-background

مقاله هواداری که ۶۳۸ ساعت از فیلم‌های «آدام سندلر» را در طول یک سال دید

یکی از هواداران «آدام سندلر» در طول یک سال وقت زیادی برای دیدن فیلم‌های بازیگر محبوبش صرف کرده است.

یک هوادار «آدام سندلر» به نام «الوی لوگو» یک سال تمام را از ۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (روز تولد ۵۱ سالگی سندلر) تا ۹ سپتامبر ۲۰۱۸ را صرف دیدن فیلم‌های این بازیگر کرده و هر روز یک فیلم او را دیده است. به این ترتیب لوگو در طول ۳۶۵ روز سال ۶۳۸ ساعت از فیلم‌های سندلر را به تماشا نشسته که معادل دو ساعت فیلم در روز است. به مناسبت انتشار فیلم «هالووین هوبی» (دانلود فیلم Hubie Halloween با لینک مستقیم)، نت‌فلیکس از لوگو خواسته در مورد علاقه‌اش به سندلر مقاله‌ای به نگارش درآورد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لوگو می‌نویسد: «وقتی که اولین فیلم «آدام سندلر» را دیدم نه ساله بودم. هر جمعه، مادربزرگم من و خواهر و برادرانم را پس از مدرسه به سینما می‌برد. در یکی از روزهای زمستان سال ۱۹۹۵، او ما را به دیدن فیلم «بیلی مدیسن» (دانلود فیلم Billy Madison با لینک مستقیم) برد. برای ذهن کلاس چهارمی من، فیلم بی‌نقصی بود. بیلی نادان و عجیب بود، و مهربان و درستکار. ممکن بود کیسه‌ای از مدفوع را آتش بزند و جلوی در خانه‌ی یک غریبه بیندازد، اما از طرف دیگر یکی از همکلاسیان زورگویش را وادار به عذرخواهی می‌کرد. سندلر در نقش کودک-مردی که برای همیشه در دوران نوجوانی گیر کرده بود، با چنان ذوقی بازی می‌کرد که من فوراً شیفته‌ی او شدم – و از آن پس همان‌گونه باقی ماندم.»

لوگو می‌گوید با خود به صورت غیرقانونی دوربینی به سالن‌های سینما می‌برده تا فیلم‌ها را ضبط کند و دیالوگ‌های فیلم را به خاطر سپارد. سندلر در دیگر لحظات زندگی لوگو نیز حضور داشته است. او و همسرش در مراسم ازدواج‌شان با آهنگ «پیر شدن با تو» از فیلم کمدی-رومانتیک «خواننده مراسم عروسی» (دانلود فیلم The Wedding Singer با لینک مستقیم) می‌رقصند و لوگو به یاد «بیلی مدیسن» واژه‌ی Rirruto را روی بازویش خالکوبی می‌کند.

لوگو «جواهر تراش‌نخورده» (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم) را به عنوان بهترین بازی سندلر انتخاب می‌کند و می‌نویسد: «سندلر دائماً در حال بهتر شدن است، همان‌گونه که در بازی اخیرش در فیلم «برادران سفدی» ثابت کرد. او همیشه ذوق بازیگری داشته – می‌تواند نقش شخصیت‌های آسیب‌پذیر، بدجنس، رمانتیک، خشمگین، مهربان و ابله را بازی کند – اما مثل شخصیت «هاوارد رتنر» موفق نشده بود همه‌ی این خصوصیات را در یک بازی بگنجاند، یک فروشنده‌ی جواهرات که چند شرطبندی پرخطر او در نهایت به سقوطی تراژیک و خشونت‌آمیز منجر می‌شود.

فیلم «هالووین هوبی» با بازی سندلر، «کوین جیمز»، «استیو بوشمی»، «مایا رودلف» و بسیاری دیگر هفته‌ی گذشته از نت‌فلیکس پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید