news-background
news-background

معرفی 8 فیلم منتخب در سال 2017

Power Rangers

اکران : 24 مارس 2017

این فیلم به کارگردانی «دِین ایسرلایت» و به نویسندگی «جان گاتیس» و «هایم سابان» می باشد که از روی عنوان قدیمی که به صورت سریال بود ساخته شده است.موضوع فیلم در مورد یک گروه از بچه های مدرسه ای است که هرکدام از آنها دارای قدرت های منحصر به فرد می باشند و از توانایی های خود در راه مثبت نیز استفاده می کنند. از بازیگرانی که در این عنوان ایفای نقش می کنند میتوان به «برایان کرانستون»، «الیزابت بانکس» و «بیل هایدر» اشاره کرد.


gal_gadot_wonder_woman-wide

Wonder Woman

اکران : 2 ژوئن 2017

«زن شگفت انگیز» در مورد شخصیت «پرنسس دایانا» می باشد که به عنوان جنگجو در یک جزیره زندگی می کند و پس از اتفاقی که برای مردمانش رخ می دهد همواره با کمک دوستانش سعی بر جلوگیری از دشمنان را دارد. دایانا نیز یکی از شخصیت های کمیک بوده و در چندین فیلم دیگر نیز بازی کرده است که تقابل بتمن و سوپرمن نیز یکی از این عناوین محسوب می شود.


justice-league-wallpaper-23

Justice League

اکران : 17 نوامبر 2017

لیگ عدالت فیلمی با حضور شخصیت هایی همچون سوپرمن، زن شگفت انگیز، بتمن وچند شخصیت دیگر می باشد که برای مقابله با شخصی خودخواه، با یکدیگر متحد می شوند. این فیلم به کارگردانی «زاک اسنایدر» و به نویسندگی «بیل فاینگر»، «باب کین» انجام شده است.


spider_man__homecoming__fanmade__photoshop__by_trawert-da7g4xy

Spider-Man: Homecoming

اکران : 17 جولای 2017

فیلم مرد عنکبوتی اثری مشهور از مارول به حساب می آید که قرار است مجددا به روی صحنه برود و بازیگرانی که در این فیلم هنر نمایی خواهند کرد «مایکل کیتون»، «دونالد گلاور»، «زندیا»، «جیکوب باتالون»، «تونی ریولوری»، «لورا هریر»، «تاین دالی»، «بوکیم وودبین»، «رابرت جونیور» و «مریسا تومه» می باشند.


138

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

اکران : 26 می 2017

بار دیگر قسمت جدید «دزدان دریایی کاراییب» با حضور چهره محبوب «جانی دپ» به روی پرده های سینما خواهد رفت. از بازیگران دیگر این عنوان می توان به «خاویر باردام» و «کایلا اسکادلار» اشاره کرد. ماجراجویی های کاپیتان جک اسپارو شروع شده و به دنبال شیء ارزشمندی میگردد، در همین موقع با ارواح مرگبار دزدان دریایی برخورد می کند.


411

Fast and Furious 8

اکران : 14 آپریل 2017

قسمت هشتم از سری فیلم های بسیار هیجانی و مشهور سریع و خشن اینبار با موضوعی جدید در شهر نیویورک به روی پرده های سینما خواهد رفت. بازیگرانی همچون «اسکات استوود»، «دیواین جانسون»، «جیسون استاتهام» در این اثر پرطرفدار هنرنمایی خواهند کرد.


kong_skull_island_2017_movie-2560x1600

Kong: Skull Island

اکران : 10 مارچ 2017

فیلم سینمایی «کونگ: جزیره جمجمه» در ژانری ماجراجویی و فانتزی می باشد که توسط کارگردانی «جردن رابرت» در چند ماه دیگر اکران خواهد شد .داستان حول و محور هیولای شناخته شده سینما یعنی "کینگ کونگ" می باشد.


transformers-the-last-knight-poster-po

Transformers: The Last Knight

اکران : 12 ژوئن 2017

آخرین شوالیه قسمت جدید سری فیلم های «ترانسفورمرز» می باشد که توسط کارگردانی «مایکل بی» انجام شده است. از بازیگرانی که در این عنوان هنرنمایی می کنند می توان به «مارک والبرگ»، «لارا هادوک» و «آنتونی هاپکینز» اشاره کرد. زمین توسط موجودات بیگانه تهدیدی جدی شده است و تبدیل شوندگان قصد مقابله با آنها را دارند. (تماشای آنلاین جذابترین فیلم‌های روز دنیا در وب سایت 30nama)

قابل ذکر است که به غیر از این 8 فیلم، باز هم عناوینی هست که محبوبیت بسیار بالایی دارند مانند قسمت جدید سری فیلم های "Underworld" یا "Resident Evil" و کلی فیلم های پرطرفدار دیگر، اما این 8 فیلمی که با هم مشاهده کردیم جزوه فیلم هایی می باشند که در زمان اکران شدنشان کلی سر و صدا خواهند کرد و رکوردهای بسیار بالایی را رقم خواهند زد. اما چه معلوم شاید در سال 2017 هم مانند امسال یک انیمیشن مانند «زوتوپیا» اکران شود و رکوردی بالاتر از این 8 فیلم را برای خود اختصاص دهد، که قطعا این اتفاق نیز رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید