news-background
news-background

معرفی 6 سریال ترسناک منتخب این ماه «ShowTime»

 

( American Horror Story )

داستان ترسناک آمریکایی ، سریالی با ژانر ترسناک ، دلهره آور می باشد که فصل ششم این سریال از شبکه FX به تازگی در حال پخش می باشد.

همانطور که می دانید، در هر فصل جدید این سریال موضوعات جدیدی نیز به تصویر کشیده می شود و هرکدام از داستان ها به نوعی در خودش بی نظیر است، زیرا به گفته مخاطبین، این سریال حس قدیمی که در فیلم های ترسناک وجود داشته را به تماشاگر می دهد و این موضوع خیلی وقت است که در هیچ عنوانی دیده نشده است. در 10 نوامبر سال 2015، شبکه FX فصل جدید را برای پخش تمدید کرد و در ماه اوت سال 2015، شرکت سازنده «رایان مورفی» با این اظهار نظر، بیان کرد که "چیزی که پیش روی دارید یک هنر بسیار و بسیار متفاوت تر از فصل قبلی با عنوان "هتل" است، و شاهد محیط های مجلل و ترسناک تری خواهید بود".

از بازیگران این فصل می توان به ستارگانی همچون «کیتی بیتس»، «لیدی گاگا» و «آنجالا باسیت» اشاره کرد که در فصل های قبلی با چهره های دیگری نیز حضور داشته اند.


 

( Damien )

 

damien-beast-fb

 

این سریال ادامه 3 قسمت عنوان قدیمی و معروف «طالع نحس» می باشد که به نویسندگی «گِلن مازار» در سال 2015 ساخته شد که فصل اولش امسال از شبکه A&E در 10 قسمت پخش شد.

"دیمن ثورن" شخصیت اول سریال در بچه گی اش با شیطان ارتباطی غیر مستقیم داشته و تا به امروز که بزرگ شده است هنوز این روابطش برایش گمراه کننده است. او شغل و دوستانش را به همین خاطر از دست می دهد.

بازیگرانی همچون "بردلی جیمز" ، "امید آبتاهی" ، "تیفانی هاینز" در این سریال هنرنمایی می کنند.


 

( 666 Park Avenue )

 

6666

 

خیابان 666 عنوان سریالی با موضوع ترسناک و معمایی است که در سال 2013 از شبکه FX در 13 قسمت پخش شد و در همان فصل اول نیز تمام شد. این سریال به میزان رضایت بسیار خوبی دست پیدا کرد و با داستان بسیار زیبای خود توانست روحی به سریال هایی با ژانرهای معمایی بدهد.

موضوع این سریال در مورد یک زوج جوان می باشد که برای پیشرفت و رشد در زندگی به شهر نیویورک می روند و در آنجا یک خانه در یکی از بهترین هتل های شهر اجاره می کنند. اما بعد از مدتی متوجه می شوند که این هتل قصد ارتباط با آنها را دارد و پس از مدتی همه چیز برایشان بسیار پیچیده می شود.

بازیگرانی همچون "راشل تایلور" ، "دیو آنابل" ، "رابرت باکلی" به نویسندگی «دیوید ویلکاکس» در قالب یک داستان بسیار عالی هنرنمایی کردند.


( The Secret Circle )

secret-circle-hd-wallpapers

 

اسرار دایره ها، در سال 2012 از شبکه CW در قالب 22 قسمت در یک فصل پخش شد که با ژانر ترسناک و درام توانست به امتیاز بسیار خوبی برسد.

شخصیت اصلی سریال دختری بنام «کیسی» بعد از اینکه به واشنگتن می رود، با شخصی به نام «آدام» آشنا می شود و پس از مدتی در میابد که تمامی افرادی که با او در ارتباط هستند به نوعی جادوگرند و همین موضوع باعث می شود که کیسی را به چالش های عجیبی بکشد.

بازیگران مطرح سریال عبارتند از "بریت رابینسون" ، فوبی تونکین" ، "توماس دِکِر" که به نویسندگی «اندریو میلر» در قالب یک ژانر ترسناک و درام هنرنمایی کردند.


( Hemlock Grove )

43757-hemlock-grove-hemlock-grove

 

این سریال از در سال 2013 و از شبکه NetFlix در قالب 3 فصل پخش شد که با ژانری ترسناک و معمایی به امتیاز و رای خوبی دست پیدا کرد.
موضوع سریال در مورد یک گروه از مردمان دهکده می باشد که به دنبال یک شکارچی در حال تحقیق هستند و باید با راز پشت پرده ای مرتبط با قتل یک دختر بچه در کنار رودخانه پرده برداری کنند.

بازیگرانی همچون "برایان مک گوری" ، "لی شیپ من" ، "بیل اسکارس" در این عنوان هنرنمایی می کنند.


( The Fades )

fad

 

عنوانی هیجان انگیز و ترسناکی است که در سال 2012 توسط BBC 3 در قالب 6 قسمت پخش شد و به امتیاز نسبتا خوبی رسید.

داستان سریال در محور یک پسر دبیرستانی که «پاول» نام دارد، می باشد. پاول دارای قدرتی است که با آن می تواند ارواح مردگان را ببیند و با آنها ارتباط برقرار کند. ولی این موضوع در طولانی مدت باعث وجود مشکلاتی برایش می شود.

این سریال توسط «جیک تورن» ساخته شد و بازیگرانی همچون "دنیل کالویا" ، "لیلی لاولز" و "یان کاسترک" در آن ایفای نقش می کنند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید