news-background
news-background

معرفی 14 انیمیشن برتر سال 2016

سال 2016 سالی بود که شاهد اکران انیمیشن های خوب و جذابی بودیم که در این قسمت به معرفی 14 انیمیشن می پردازیم که از نظر فروش و محبوبیت نیز یک نیم نگاهی داریم.


The Angry Birds Movie

 

انیمیشن پردگان خشمگین برگرفته بازی ویدئویی خود توانست امسال 349 میلیون دلار فروش کند و تقریبا 82 درصد از آرای مثبت کاربران گوگل پلی را به خود اختصاص داد.

داستان انیمیشن در جزیره ای جریان دارد که مملو از پرندگان شاد و سرخوش می باشد که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند. اما زمانی که خوک های سبز مرموز به جزیره می آیند، سه پرنده به نام‌های: “قرمز”، “چاک” و “بمب” باید بفهمند خوک ها در آن جزیره به دنبال چه چیزی هستند...

موسیقی این انیمیشن نیز توسط Limp Bizkit ساخته شده است.

[لینک دانلود]


Kung Fu Panda 3

قسمت سوم انیمیشن پرطرفدار پاندای کونگ فو کار با رای 87 درصدی Rotten Tomatoes مواجه شد و Oogway نیز یکی از شخصیت های محبوب شد.

پاندای کنگ فو کار در ادامه ماجراجویی هایش باید با دو چالش بزرگ، اما متفاوت رو برو شود: یکی رویارویی با پدر واقعی اش، و دیگری مقابله با یک رقیب شکست ناپذیرش است.

جک بلک، داستین هافمن و آنجلینا جولی به اندازه کافی شخصیت ها را کمدی جلوه دادند.

[لینک دانلود]


Storks

لک لک در داستان و افسانه ی قدیمی امسال اکران شد و تا کنون بیش از 177،700،000 میلیون دلار فروش در سراسر جهان داشته است، درآمدی که به بیش از دو برابر بودجه تولیدش بود و یک دستاوردی عالی بود.

این انیمیشن داستان لک لکی را روایت میکند که برای یک خرده فروشی اینترنتی کار میکند و کارش جا به جا کردن نوزاد است.روزی که اتفاقات زیادی برای این لک لک پیش آمد.

[لینک دانلود]


The Secret Life Of Pets

یکی دیگر از انیمیشن های برتر سال 2016 زندگی مخفی حیوانات خانگی بود که فروش 400 میلیون دلاری کرد و با صداگذاری اریک استون، کوین هارت، لیک بل، و آلبرت بروکس همراه بود.

داستان انیمیشن راز زندگی حیوانات خانگی از این قرار است که آن‌ها همیشه باهم اختلاف و درگیری دارند، اما وقتی که می‌فهمند یک خرگوش دوست‌داشتنی سفید به نام گلوله‌برفی (به انگلیسی: Snowball) سعی دارد تا یک ارتش از همه حیوانات خانگی تشکیل دهد تا انتقامی از حیوانات دیگر و صاحبانشان که زندگی خوشحالی دارند بگیرد تمام اختلاف‌های خود را به کناری می‌گذارند.

[لینک دانلود]


The BFG

غول بزرگ که از کتاب های کلاسیک "رولد دال" ساخته شده است، امسال فروش 178 میلیون دلاری کرد و با بودجه تولید 140 میلیون دلاری نیز تولید شد.اسپیلبرگ نیز باز به موفقیت نسبتا خوبی رسید.

دختر جوان یتیمی به نام سوفی با غولی به نام BFG آشنا می شود و پی می برد که وی بر خلاف ظاهر ترسناکش، بسیار دوست داشتنی است. و در سیر داستان دو غول بزرگتر که نام شان بلادباتلر و فلش لامپ ایتر است نقشه های شیطانی در سر دارند(نقش بد داستان) و به همین دلیل سوفی و BFG روانه لندن می شوند تا ملکه را از نقشه های شیطانی آنها آگاه کنند.

[لینک دانلود]


Sing

اجرای موسیقی زنده و رقص در یکی از انیمیشن های جدید امسال دیده شد که با عنوان خواننده مدت کمی پیش اکران شد و فروش 194 میلیون دلاری را به خود اختصاص داد و محبوبیت 69 درصدی گرفت. این انیمیشن برای گلدن گلوب نیز نامزد شده است.
بازیگرانی از جمله متیو مک، ریس ویترسپون، ست مک فارلین، کلی، جان سی ریلی، تارون اگرتون و اسکارلت جانسون در این انیمیشن هنرنمایی کردند.

یک کوآلا بنام "باستر" تلاش می کند تا سالن تئاتر سابقش را دوباره باز کند. او در این راه با دوست خوب گوسفندش "اِدی" می خواهند یک مسابقه خوانندگی افتتاح کنند تا حیوانات شهر به آنجا بیان و در این مسابقه شرکت کنند ..

[لینک دانلود]


Trolls

انیمیشن کمدی ترول امسال با فروش 329 میلیون دلاری در سینماهای جهان همراه بود و نامزد چندین جایزه از جمله جایزه آنی، منتقدین و یک جایزه گرمی شد.

خواننده محبوب آمریکایی جاستین تیمبرلیک در کنار راسل برند، جیمز کوردن، و گوئن استفانی هنرنمایی کردند.

بعد از اینکه برگن‌ها به روستای ترول‌ها حمله می‌کنند ، پاپی شاد‌ترین ترولی که تابحال به دنیا آمده ، به همراه دوستش برنچ عازم سفری می‌شوند تا دوستانشان را نجات دهند.

[لینک دانلود]


The Jungle Book

کمپانی والت دیزنی این بار هم یک داستان قدیمی بنام "کتاب جنگل" را بازسازی کرد که چند ماه پیش اکران شد و به فروش 966 میلیون دلاری در باکس آفیس رسید. داستان در مورد پسری است که در جنگل توسط گله ای گرگ، یک خرس و یک پلنگ بزرگ می شود.

نیل ستهی، بیل مورای، بن کینگسلی و آریس اِلبا هرکدام صداگذرای یکی از شخصیت های محبوب این داستان را به عهده گرفتند.

[لینک دانلود]


Finding Dory

در این تابستان که گذشت، انیمیشن "در جستجوی دوری" که توسط استودیو "پیکسار" تهیه و ساخته شد، با مواقت 94 درصدی منتقدین رو به رو شد و در سراسر جهان بیش از 1 میلیارد فروش کرد و در انتها نیز موفق به کسب دو جایزه در رده نوجوانان شد. تای بورل، دایان کیتون، بیل هیدر، کیت مک کینون، و ایریس البا ستاره های پشت دوربین بودند.

داستان فیلم در خصوص «دوری» شخصیت فراموشکار خواهد بود. زمان داستان یکسال بعد از پیدا کردن نمو و در سواحل کالیفرنیا رخ خواهد داد.

[لینک دانلود]


Pete’s Dragon

اژدهای پیت با ژانری فانتزی و با کارگردانی "دیوید لووری" امسال توانست محبوبیت 86 درصدی بینندگان را جلب کند و با فروش 142 میلیون دلاری در باکس آفیس یک موفقیت خوبی را دریافت کرد. اما از نظر تجاری شاید کمی رزومه خوبی نباشد.

ماجراجویی های یک پسر یتیم به نام «پیت» و بهترین دوستش «الیوت» می باشد که به طور اتفاقی با یک اژدها آشنا می شوند.

[لینک دانلود]


The Little Prince

شاهزاده کوچک که توسط Netflix تولید و ساخته شد، مدتی قبل اکران شد و به موفقیت خوبی رسید و با داستان بسیار جذابش نیز متمایز نسبت به دیگر انمیشن ها خودش را نشان دهد.

یک دختر کوچک در جهانی وسعت یافته با مادرش زندگی میکند، تلاش می کنند تا خود را در این جهان وفق بدنتا بتوانند در آن زندگی کنند. همسایه اشان هوانورداست به دختر بچه جهانی را معرفی میکند که هرچیزی در آن ممکن است که به آن جهان شازده کوچولو میگویند.

جیمز فرانکو، راشل مک آدامز و پائول رآد از ستاره های این انیمیشن بودند.

[لینک دانلود]


Kubo And The Two Strings

یکی از انیمیشن هایی که قطعا در سال 2016 به خوبی درخشید انمیشن کوبو بود که در باکس آفیس فروش 69 میلیون دلاری کرد.چارلیز ترون، هنر پارکینسون، رالف فینس، و متی مک از صداگذاران این انیمیشن بسیار جالب بودند.

داستان این فیلم انیمیشنی در مورد پسرکی به نام کوبو و در ژاپن باستان روایت می‌ شود. او در دهکده‌ ای از مادرش مراقبت می‌ کند تا اینکه یک شبح از گذشته با احیا کردن انتقامی بسیار قدیمی زندگی وی را زیر و رو می‌ کند. این ماجرا باعث می‌شود که انواع و اقسام اتفاقات برای او رخ دهد و هیولاها به تعقیبش بیایند. اما برای اینکه کوبو زنده بماند ، باید زرهی جادویی را بیابد که زمانی پدر مرحومش ، یک سامورایی افسانه‌ای ، آن را می‌ پوشیده است.

[لینک دانلود]


Moana

میرسیم به یکی از انیمیشن ها بسیار زیبای سال 2016 با نام "موانا" که در سراسر جهان به محبوبیت 95 درصدی و فروش 355 میلیون دلاری رسید و یکی از بهترین داستان های سال 2016 را برای خود ثبت کرد.

یک جزیره کوچک قدیمی توسط شخص بدجنسی بنام "مائویی" نفرین وحشتناکی می شود و دختر رئیس قبیله "موانا" می خواهد همه چیز را درست کند. به همین خاطر او باید به منطقه ای دور دست برود تا پاسخش را دریافت کند. موانا در اقیانوس آرام با مرد قدرتمندی بنام "دمیگا" نیز آشنا می شود که همراه یکدیگر با قایق بادبانی یک ماجراجویی بزرگی را آغاز می کنند.

[لینک دانلود]


Zootopia

 

آخرین عنوانی که برتری بیشتری نسبت به لیست فوق دارد، انیمینش "زوتوپیا" می باشد که در سال 2016 از نظر محبوبیت و فروش رکورد تمامی انیمیشن ها رو شکست و در سراسر جهان با سه برابر هزینه تولیدش فروش کرد.

داستان در رابطه با شهری به نام زوتاپیا Zootopia که حیوانات در آن ساکن هستند، وقتی روباه چرب‌ زبان برای جرمی که مرتکب نشده، مقصر شناخته می‌شود، پلیس شهر (خرگوش) او را تحت پیگرد قرار می‌دهد. اما وقتی هر دوی آن‌ها هدف‌ یک توطئه می شوند، مجبور می‌شوند که با هم متحد شوند.

[لینک دانلود]

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید