news-background
news-background

معرفی 13 عنوان منتخب این ماه Netflix

شبکه Netflix یکی از محبوبترین شبکه هایی است که فیلم ها، سریال ها و برنامه هایی برای تمامی سنین پخش میکند.امروز قصد معرفی 13 عنوان منتخب ماه سپتامبر شبکه Netflix را داریم. پس در ادامه با  30نما همراه باشید.

Babel - بابل

2

فیلم سینمایی بابل با ژانری درام محصول 2006 با هنرمندی برد پیت و کیت بلانچت توانست اُسکار این سال را به خود اختصاص دهد،زیرا این یک فیلم فقط یک  درام ساده نبوده و نیست،بلکه با وجود چندین داستان بهم گره خورده توانسته است موضوعی جدید را به ارمغان بیاورد تا احساسات تماشاگران را جریحه دار کند.

دانلود | تماشای فیلم

Defiance بی اعتنا

3

"بی اعتنا" نام یکی دیگر ازعناوین موفق به کارگردانی ادوارد زوییک می باشد که با حضور چهره ی معروف دنیل کریگ توانست در سال 2008 خود را در زمره اثار محبوب قرار دهد.ادوارد زوییک فیلم شناس و کارگردانی است که همیشه عناوینش هیجان انگیز و سرگرم کننده است و از لحاظ شخصیتی،شخصی آینده نگر و با جرات است.دانیل کریگ و لیو شرایبر دو ستاره در این فیلم هرکدام رهبری یک گروه از یهودیان را در اروپا به عهده دارند و برای فرار از رخ داد از جنگ جهانی دوم در تلاش هستند.

 

دانلود | تماشای فیلم

Jaws آرواره های کوسه

4

بدون شک 3 قسمت این فرانچایز یکی از برترین های سال 1975 تا 1987 میباشند و با کارگردانی بی نظیر «استیون اسپیلبرگ» موضوعی درام و هیجان انگیز را به نحوی ملموس برای تماشاگران به نمایش گذاشته است؛و به همین واسطه  بدون شک یکی از ماندگارترین آثار تاریخ دنیای سینما به شمار میرود.

دانلود | تماشای فیلم

Saving Private Ryan  - نجات سرباز رایان

5

یکی دیگر از قدرتمندترین آثار تاریخ سینما تا به امروز و به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» در سال 1998 ساخته شد،که به جرات میتوان گفت یکی از فیلم های مهم سینمای مدرن است.داستان این فیلم ،کاپیتان ارتشی (تام هنکس) است که رهبری یک تیم را برای پیدا کردن یک سرباز به عهده دارد.

 

دانلود | تماشای فیلم

 

Shameless بی حیاء

6

پس از  پشت سر گذاشتن شش فصل این سریال فوق العاده،اکنون نت فلیکس فصل پنجم و ششم این سریال را بسیار پر مخاطب تر از گذشته اعلام کرد و در رده موضوع کمدی،این سریال یکی از بهترین انتخاب های شبکه شد.موضوع سریال درباره ی یک خانواده ی واقعا در هم بر هم و گنگ است.این خانواده پدری دائم الخمربه همراه 6 فرزند قد و نیم قد بدون همسر دارد،که شبیه به هیچ خانواده ای نیست.سریال حول محور نداری ها و بی مسئولیتی پدر خانواده میچرخد.اما داستان به گونه ای ناراحت کننده روایت نمیشود و به جای ان شما را شاد نیز میکند...

دانلود | تماشای سزیال

Chef’s Table: France  - جدول آشپزی:فرانسه

7

این برنامه که با کیفیت 4k ساخته شده است،شما را در سراسر دنیا به تمامی رستوران های عجیب و مشهور می برد و شاهد سبک های غذایی مختلف اقشار جامعه خواهید بود؛درباره این برنامه شبکه  نت فلیکس اینگونه اظهار نظر کرده است:این برنامه در موضوع خود بی همتاست !

 

Narcos نارکاس

8

هنگامی که سریال Narcos سال گذشته در Netflix به نمایش گذاشته شد،با سرعتی باور نکردنی  به یکی از بهترین های عناوین درام تبدیل شد.در حال حاضر Netflix سریال Narcos را به بسیاری از تماشاگران به خصوص جوان ها توصیه میکند.

دانلود | تماشای سزیال

Crash سقوط

9

این فیلم محصول 2004 و به کارگردانی"پائول هاگس" با ژانری درام و داستانی قوی توانست به یکی از مهمترین عناوین درام سال تبدیل شود.تمرکز بر روی یک داستان در هم پیچیده نژادپرستی است و شخصی ایرانی نیز در این سریال حضور دارد.

 

دانلود | تماشای فیلم

The Walking Dead Season 6 مردگان محرک فصل ششم

10

بی شک دیگر نیازی به توضیح دادن این عنوان هک شده در شبکه های خانگی نیست!مردگان متحرک سریالی با ژانر درام،ترسناک،شامل داستانی قوی است که ساخته کارگردان و فیلم نامه نویس ربرت کیرکمن می باشد و Netflix فصل ششم این سریال را برای این ماه انتخاب و بسیار قوی تر از فصل های پیشین اعلام کرده است.

دانلود | تماشای سزیال

Penny Dreadful Season 3 پنی دِرِد فول فصل سوم

11

پایان ناگهانیاین سریال،تمام تماشاگران را شکه کرد! و درست درلحظه حساس،به صورت کامل پرونده پنی دردفول بسته شد و تماشاگران هنوز در مورد پایان ناگهانی این سریال سوالاتی دارند.اما Netlix گفته است که این نوع پایان سریال، باعث شد تا افرادی که تا کنون این سریال را تماشا نکرده بودند، نیز به طرفداران بپیوندند.داستان در زمان ویکتوریا لندن میگذرد و در طول سه فصل اجرای آن،شاهد وقایع جالبی خواهید بود.شخصیت های افسانه ای سریال با الهام از کارکترهای دیگر سریال های ترسناک شبیه سازی شده اند و به همین خاطر هیجان کامل را در این سریال تجربه خواهید کرد.

دانلود | تماشای سزیال

Zootopia زوتوپیا

12

کمپانی پیکسار با ساخت این انیمیشن ثابت کرد که هنوز هم می شود به انیمیشن ها اعتماد کرد.انیمیشن زوتوپیا با داستانی جالب و زیبای خود باعث شد هفته های زیادی در باکس آفیس به بهترین فروش و رکورد برسد و نت فلکیس نیز این انیمیشن را برای این ماه خود به عنوان یکی از برترین هاانتخاب کرده است.

دانلود | تماشای انیمیشن

Easy آروم بگیر

13

سریال بعدی Netflix ، با سبکی کمدی / درام است.مجموعه ای گلچین از هشت قسمت متفاوت در شهر شیکاگو آمریکا و بازیگرانی همچون اورلاندو بلوم و دیو فرانکو در آن حضور دارند.

دانلود | تماشای سزیال

Marvel’s Luke Cage لوک کیج

14

سریال DareDevil ثابت کرد که مارول هنوز به شخصیت های جدید اهمیت می دهد.نت فلیکس از عنوان جدید «لوک کیج»،به عنوان یکی از پر شخصیت ترین سریال های سال نام برد و آن را برای ماه سپتامبر انتخاب کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید