news-background
news-background

معرفی 12 چهره آشنا در سریال «Supernatural»

سریال «ماورالطبیعه» یکی محبوب ترین عناوینی است که توسط شبکه CW ساخته و پخش شده است که در هر کدام از قسمت هایش شاهد شخصیت ها و ماجراجویی ها متفاوت و خیلی هم ترسناک بوده ایم. خب یکسری می زنیم به چندین قسمت پخش شده از این سریال که با چندین ستاره رو به رو بودیم که هر کدام از آنها در نقش های متفاوت هنرنمایی کرده اند و به نظر می رسند کمی از ذهن های ما دور شده اند ! پس در ادامه با همدیگر یک نگاه مختصر و مفیدی می اندازیم ..

 

Sarah Shahi

sarah-shahi-supernatural «سارا شاهی» در قسمتی به عنوان خلبانی بسیار وحشت زده ظاهر شد و از روحی که قصد جانش را داشت ، فرار می کرد. او در فیلم های زیادی بازی کرده است و به تازگی در یک سریال جدید به نام «سراب تاریکی»که از  CBS نیز پخش خواهد شد ایفای نقش می کند.  

Candice King

candice-accola-king-supernatural   «کندیس کینگ» شخصیتی که در سریال «خاطرات یک خوناشام» که از شبکه CW پخش شد او را دیده ایم و همچنین در فصل هشتم و نهایی این سریال نیز هنرنمایی خواهد کرد. او همچنین در عرصه موسیقی کلاسیک نیز فعالیت دارد.  

Jason Dohring

jason-dohring-supernatural  

«جیسون دارینگ» در یک قسمت از فصل هفتم این سریال به عنوان شخصیت «چرونس» هنرنمایی کرد، او همچنین در سریال های زیادی هنرنمایی کرده است که سریال «اصیل ها» یکی از آنهاست.

 

Sterling K. Brown

sterling-k-brown-supernatural  

«استرلینگ براون» شخصیتی که او را در قالب یک شکارچی خوناشام دیده ایم، او همچنین برنده جایزه اِمی امسال شد و قرار است بزودی کارهای زیادی را برای شبکه NBC آغاز کند.

   

Aldis Hodge

aldis-hodge-supernatural  

«آلدیس هاج» در فصل دوم سریال Supernatural به عنوان یکی از دیگر شخصیت ها، فوق العاده ظاهر شد. او در فیلمی که به تازگی ساخته شده است در کنار تام کروز با عنوان «جک ریچر: هرگز برنگرد» هنرنمایی خواهد کرد.

 

Meghan Ory

meghan-ory-supernatural

«مگان اوری» در فصل هفتم این سریال هنرنمایی کرد و حتی در فصل های گذشته در قالب شخصیت های منفی دیگری ظاهر شد، او نیز در فیلم های ترسناک دیگری ایفای نقش کرده است که"Dead Rising" یکی از محبوبترین های آنهاست. از عناوینی دیگر میتوان به "Psych", "True Justice", "Dark Horse", "John Tucker Must Die", "Sanctuary" و "Blond and Blonder" اشاره کرد.

 

Tricia Helfer

tricia-helfer-supernatural  

«ترسیا هالفر» بازیگری همه فن حریف، چهره ی محبوب سریال ها در نقش های متفاوتی هنر نمایی کرده که در فصل دوم سریال «ماورالطبیعه» نیز به عنوان زنی قاتل ظاهر شد. همچنین به نظر می رسد وی به عنوان مادر شیطانی «لوسیفر» در فصل دوم این سریال ایفای نقش خواهد کرد!

 

Ashley Benson

ashley-benson-supernatural  

«اشلی بنسون» 26 ساله می تواند در بازی کردن نقش هایی مانند یک معلم مدرسه ای ابتدایی و یا یک جادوگر 600 ساله می تواند بسیار هم خوب ظاهر شود. او این کارش را در سریال «ماوارالطبیعه» به اثبات رساند. او همچنین در سریال خانوادگی دیگری که از شبکه ABC Family پخش شد هنرنمایی کرد. به نظر می رسد که «اشلی بنسون» در رسانه های اجتماعی بسیار هم محبوب تر است! وی با بیش از چهار میلیون طرفدار در توییترش یک رکورد جالب را از آن خود کرد!

 

 Emmanuelle Vaugier

emmanuelle-vaugier-supernatural  

«امانوئل واگائیر» شخصیتی دیگریست که در سریال «ماورالطبیعه» هنرنمایی کرد و در عناوین دیگری نیز بازی کرده است که در سریال smallville نیز با او بیشتر آشنا خواهید شد. وی اکثرا نقش های کوچکی را در برخی از مینی سریال ها به عهده دارد.

 

Leslie Odom Jr

leslie-odom-jr-hamilton  

«لسلی اودوم» از دیگر ستاره هایی است که در این سریال هنر نمایی کرده و همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد و یک جایزه گرمی دیگری را نیز برنده شده است.

 

Bellamy Young

bellamy-young-supernatural  

«بلامی یانگ» را در فصل پنجم سریال Supernatural دیده ایم که با بازیگری خوبش تاثیر بسیار خوبی در سریال داشت. او همچنین در فیلم هایی معروفی مانند "ماموریت غیر ممکن" نیز ظاهر شده است.

 

Adrianne Palicki

adrianne-palicki-supernatural  

«آدریانا پالکی» به عنوان دوست دختر کالج "سام" هنرنمایی کرده است و در چندین مینی سریال دیگر نیز ظاهر شده و طرفداران خوبی را به خودش جلب کرده است. (دانلود فیلم سینمایی با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید