news-background
news-background

معرفی 10 فیلم مورد انتظار که در این ماه اکران میشوند

ماه نوامبر آغاز شد و میخواهیم نگاهی کوتاه به 10 فیلم مورد انتظار این ماه داشته باشیم. در ادامه خلاصه هر داستان را به اختصار بررسی میکنیم. پس در ادامه میخوانیم:


Doctor Strange

اکران : 4 نوامبر

doctor-strange-2016-posters-impossibilities

"دکتر استرنج" می تواند یکی از عناوین برتر این ماه یا شاید بهتر است بگوییم امسال خواهد بود که توسط مارول ساخته شده و این ماه در اکثر سینماهای دنیا اکران خواهد شد. کارگردانی فیلم توسط «اسکات دریکسون» انجام شده و موضوع فیلم در مورد یک جراح اعصاب می باشد که طی حادثه ای که برایش رخ می دهد دیگر قادر به ادامه کار نیست و از این رو تلاش می کند تا با علم جادوگری آشنا شود و از این قدرت برای حفظ عدالت جهان مبارزه کند.

تیم سازنده این فیلم عبارتند از: بن دیویس (ben davis) مدیر عکاسی ، چارلس وود (Charles wood) طراح تولید و الکساندرا بایرن (Alexandra byrne) طراح لباس ها و تمام کسانی که دست اندرکاران فیلم انتقام جویان 2 (Avengers) و گاردین (Gaurdians of Galaxy) بوده اند.

از بازیگران این فیلم میتوان به  "بندیکت کامبرباچ" (Black Mass, the Imitiation Game)، "چیوتل ایجیوفور" (12 Years Slave, The Martian)، "راشل مک ادام" (Southpaw, Sherlock Holmes)، "مایکل استوبارگ" (Steve Jobs)، "مدز میکیلسن" (Clash of the Titans, Casino Royale) و برنده ی جایزه ی اسکار "تیلدا اسوینتون" (Michael clayton, the Grand Budapest hotel) اشاره کرد.


Hacksaw Ridge

اکران : 4 نوامبر

andrew-garfield-hacksaw-ridge

پزشکی به نام «دزموند» در جنگ جهانی دوم در ارتش آمریکا خدمت می کرد و این فیلم داستان زندگی اش را که تا آخرین نفس به تمامی دوستان و جنگ زدگان کمک می کرد را به تصویر می کشد و کارگردانی این عنوان نیز اثر چهره مشهور سینمای هالیوود یعنی «مل گیبسون» می باشد و بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی می کنند «تریسا پالمر»، «هوگو وینگ» و «اندریو گارفیلد» می باشند.


Arrival

اکران : 11 نوامبر

arrival-movie-2016-amy-adams

با یکی دیگر از فیلم های تخیلی و درام توسط کارگردانی «دنیس ویلنوز» رو به رو هستیم که با بازی «اِمی آدامز»، «جرمی رنر»، «مایکل استابرگ» شکل گرفته و دنباله قسمت قبلی اش که چندین سال پیش ساخته شده است می باشد. یک شخص که متخصص زبان شناسی گونه های مختلف است، توسط ارتش استخدام می شود تا کلماتی که مربوط به بیگانگان است را ترجمه کند و پس از ترجمه کردن این کلمات متوجه می شود بشر با تهدید بزرگی رو به رو است.


The Edge of Seventeen

اکران : 18 نوامبر

hailee-steinfeld-in-edge-of-seventeen

اینبار هیلی استاینفلد در نقش نادین قصد دارد زندگی یک نوجوان را به نمایش بگذارد.این فیلم که درون مایه ای کمدی و درام دارد،سعی در بیان عواطف دوران نوجوانی دارد.وقتی (هیلی لو ریچاردسون) دوست صمیمی نادین با براد بزرگ ترش (بلیک جنر) رابطه دوستی برقرار میکند،مشکلاتی برای نادین ایجاد میشود که زندگی دوران بلوغ را بیش از پیش برای او سخت تر میکند.


Fantastic Beasts and Where to Find Them

اکران : 18 نوامبر

fantastic-beasts-eddie-redmayne-still

یک فیلم فانتزی و دارم به کارگردانی دیوید یتس و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی جی.کی.رولینگ است که در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. این فیلم که اولین تجربه‌ی فیلمنامه‌نویسی خانم رولینگ و نشأت گرفته از کتاب او با همین نام است، به عنوان مشتق/پیش‌درآمدی بر مجموعه فیلم‌های هری پاتر بوده و اولین قسمت است. رولینگ همچنین در کنار دیوید هیمن، استیو کلاوز و لایونل ویگرام، تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. بازیگران فیلم شامل ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، کارمن اجوجو، فیث وود-بلگارو، جان ویت و ران پرلمن است.


Manchester by the Sea

اکران : 18 نوامبر

manchester-by-sea-kyle-chandler-casey-affleck

 فیلمنامه درامی از "کنت لونرگان" می باشد که در مورد مردی است که مجبور می شود برای مراقبت از برادرزاده نوجوانش که پدرش را از دست داده، سرپرستی او را بر عهده بگیرد. «کِیسی آفیک»، «میشل ویلیامز» و «کیلی چاندلر» در این عنوان ایفای نقش می کنند.


Allied

اکران : 23 نوامبر

brad-pitt-and-marion-cotillard-married-in-allied

فیلم سینمایی «متفقین» اثر کارگردان بزرگ یعنی «استیون نایت» می باشد که در آن چهره مشهور سینما «برد پیت» نیز هنرنمایی می کند. این فیلم با توسط فیلمنامه ی «رابرت زمیکس» ساخته شده است که موضوع فیلم در سال 1942 می باشد، یک افسر اطلاعاتی در شمال آفریقا و یک زن مبارز فرانسوی در یک ماموریت مرگبار در پشت خطوط دشمن غافلگیر می شوند و همین باعث شدن آنها می شود و پس از چندین سال همدیگر را در لندن ملاقات می کنند و این باعث می شود تا رابطه بزرگ آنها ادامه پیدا کند.


Bad Santa 2

اکران : 23 نوامبر

bad-santa-2-willie-and-thurman-still

کارگردانی این فیلم کمدی را  "مارک واترز" بر اساس فیلمنامه جانی رزتا , داگ الین و شووانا  کارگردانی بر عهده دارد .در بابانوئل بد 2، تورنتون به عنوان یک جنایتکار بدحال ایفای نقش میکند،کسی که در نسخه قبلی به عنوان بابانوئل روزهای خود را در مراکز خرید بزرگ سپری میکرد و به واسطه این شغل شریف میتوانست این مراکز را غارت کند و هر انچه که نیاز دارد از انها بدزدد.


Moana

اکران : 23 نوامبر

moana-maui-disney-trailer

یکی دیگر از عناوین زیبای دیزنی انیمیشن «مونا» می باشد که در این ماه اکران خواهد شد، کارگردانی این انیمیشن توسط «ران کلمنز» و «جام ماسکر» انجام شده و داستان ماجراجویی های دختری به نام «موانا» می باشد که قصد دارد همراه با دوستش به دهکده ای بروند که مردمانشان را دزدیده اند.


Lion

اکران : 25 نوامبر

dev-patel-in-lion-as-saroo-brierley

داستان فیلم در مورد پسری به نام «بریرلی» (پاتل) می باشد که بعد گم کردن خانواده اش، با استفاده از نقشه های گوگل تلاش می کند تا آنها را پیدا کند. موضوع این فیلم نیز از زندگی واقعی «بریرلی» سرچشمه گرفته و با ژانری درام میتواند یکی از برترین عناوین درام این ماه به حساب بی آید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید