news-background
news-background

معرفی غیرمنتظره «والیس دی» در نقش Batwoman/Kate Kane

هواداران «بت‌وومن» (Batwoman) یکشنبه شب این هفته با پخش اپیزود جدید سریال از شبکه‌ی CW غافلگیر شدند. در اپیزود نهم از فصل دوم «بت‌وومن» تأیید شد که «والیس دی» ستاره‌ی سریال «کریپتون» (Krypton) نقش «کیت کین» را بازی می‌کند و جانشین «روبی رز» خواهد شد که در پایان فصل اول از این نقش کناره‌گیری کرده بود.

دی در واکنش به این اتفاق می‌نویسد: «فوق‌العاده هیجان‌زده‌ام که سرانجام اعلام شد به بازیگران «بت‌وومن» می‌پیوندم. تردیدی ندارم که می‌تواند حدس بزنید این نقش چه ارزشی برای من دارد و کار بر روی سریال تا چه اندازه تجربه‌ی بی‌مانندی بوده. همه از من استقبال کردند و بازگشت به خانواده‌ی دی‌سی شگفت‌انگیز است.»

دی در سریال «کریپتون» نقش «نایسا وکس» را بازی کرده بود. دی در زمان جدایی رز از نقش «کیت کین» در صفحه‌ی توییترش نوشت که پیوستن به سریال «بت‌وومن» رؤیایی خواهد بود. وقتی که گزارش شد «جاویسیا لزلی» نقش شخصیت «رایان وایلدر»، نسخه‌ی دیگر «بت‌وومن» را بازی می‌کند، هواداران از بازگشت «کیت کین» ناامید شده بودند.

«کارولاین درایز»‌ نویسنده‌ی «بت‌وومن» می‌گوید: «والیس دی قرار است نقش نسخه‌ی دیگر «کیت کین» را بازی کند و او بازیگر شگفت‌انگیزی است. مشتاقم که شما هواداران ماجراجویی‌های او را دنبال ببیند.»

به‌رغم معرفی «کیت کین» جدید، به نظر نمی‌رسد که دوران شخصیت «رایان والدر» با بازی لزلی به پایان رسیده باشد. درایز به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «از لحاظ داستان‌سرایی رشد رایان در لباس بت‌وومن اولویت اول من و دیدن او در قالب این هویت تا اینجا تجربه‌ی زیبایی بوده، تا اپیزود هشتم او به شهر ثابت کرده است که بت‌وومن است. به این لباس تعلق دارد. و وقتی که کیت برگردد، این اعتماد به نفس کمی متزلزل خواهد شد، و شروع می‌کند به پرسیدن این سؤال که من به کجا تعلق دارم؟»

سریال «بت‌وومن» یکشنبه‌شب‌ها از شبکه‌ی CW روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید