news-background
news-background

معرفی شخصیت ها و پوستر جدید انیمیشن «Incredibles 2»

کمپانی پیکسار و والت دیزنی  پوستر جدیدی از انیمیشن «Incredibles 2» برای طرفداران این فیلم در صفحه رسمی فیسبوک خود به اشتراک گذاشتند. دو روز قبل بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از رسانه های اجتماعی، این دو کمپانی وعده داده در طی بازی‌های المپیک زمستانی  تصاویر ویژه‌ای از این انیمیشن را در تاریخ 14 فوریه منتشر کنند.

تمام اعضای محبوب خانواده ابر قهرمان ها در انیمیشن «Incredibles 2» حضور خواهند داشت، اما اینبار شخصیت هلن پار با صدای هالی هانتر در کانون توجه قرار گرفته است، همچنین شاهد حضور شخصیت باب با صدای کریگ تی. نلسن، ویولت با صدای سارا واول و دش با صدای هاک میلنر خواهیم بود. پروسه سخت برای این قهرمان ها زمانی به وجود می آید که اعضای خانواده از قدرت های جک با خبر نیستند. و داستان از جایی آغاز می شود که تبهکاری جدید یک طرح درخشان و خطرناک را برنامه ریزی می کند، شخصیت «Frozone» با صدای ساموئل ال. جکسون و تمامی اعضای خانواده باید راهی برای همکاری با یکدیگر پیدا کنند، حتی زمانی که تمام شخصیت ها باور نکردنی هستند، گفتن این موضوع بسیار آسان تر از انجام دادن آن است.

باب ادنکیرک، کاترین کینر، جاناتان بانکز، سوفیا بوش، ایزابلا روسلینی و برد برد از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صدا پیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

«Brad Bird» بعد از ساخت انیمیشن «The Incredibles» در سال 2004، بار دیگر برای ساخت ادامه این انیمیشن ابرقهرمانی بر روی صندلی کارگردانی نشته است. همچنین تهیه کنندگی این مجموعه بر عهده جان واکر و نیکول گریندل است.

ما زندگی این خانواده ابر قهرمان در انیمیشن «Incredibles 2» را در تاریخ 15 ژوئن 2018 بر روی پرده های سینما خواهیم دید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۰۲:۴۱

خخخخخخ خیلی باحالن!! امیدوارم بعد از مدتها یه انیمیشن خوب ببینیم

نمایش اسپویل