news-background
news-background

مصدومیت جزئی «هنری کویل» در حین فیلمبرداری فصل دوم The Witcher

فیلمبرداری فصل دوم سریال «ویچر» (The Witcher) بدون «هنری کویل» که دچار مصدومیتی جزئی عضله پا شده ادامه پیدا کرد. این سریال در استودیوهای آربورفیلد غرب لندن در حال فیلمبرداری است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

انتظار می‌رود کویل به زودی برای ادامه‌ی فیلمبرداری آمادگی خودش را بازیابد. این سریال همچون دیگر محصولات سینمایی و تلویزیونی اواخر ماه دسامبر برای تعطیلات کریسمس متوقف خواهد شد. نشریه «سان»‌ برای اولین بار گزارش داده است که کویل در حالی که تجهیزات ایمنی پوشیده بود در ارتفاع ۶ متری دچار مصدومیت شد.

فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» تاکنون دو بار متوقف شده است. اولین وقفه در ماه مارس اتفاق افتاد وقتی که «کریستفر هیویو» بازیگر سریال به ویروس کرونا متبلا شد. آن وقفه تا اواسط ماه آگست و با آغاز قرنطینه در بریتانیا در طول بهار ادامه پیدا کرد. تولید این فصل در ماه نوامبر نیز با مثبت شدن چند تست کووید-۱۹ متوقف شده بود.

سریال فانتزی و حماسی «ویچر» که فصل اول آن توسط ۷۶ میلیون خانوار دیده شد، یکی از پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس است. کویل در این سریال نقش «گرالت ریویا» را بازی می‌کند، یک شکارچی هیولا که می‌کوشد جایگاهش را در دنیایی که انسان‌هایش بدخوتر از جانوران است پیدا کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۴

killing monsters

نمایش اسپویل