news-background
news-background

مشت «رایان رینولدز» به «مارک رافلو» سر صحنه فیلم The Adam Project

در یکی از عکس‌های منتشر شده از صحنه ضبط فیلم «پروژه آدم» (دانلود فیلم The Adam Project با لینک مستقیم)، «رایان رینولدز» در حال مشت زدن به «مارک رافلو» دیده می‌شود. ماجرای فیلم «پروژه آدم» به نظر خنده‌دار می‌رسد و رینولدز در زمان به عقب بازمی‌گردد تا با کمک خودش در ۱۳ سالگی جلوی پدر مرحومش را بگیرد. رافلو قرار است نقش پدر رینولدز را بازی کند. رینولدز در حالی که به خود جوانش نگاه می‌کند به پدرش مشت می‌زند. این فیلم در دانشگاه بریتیش کلمبیا در شهر ونکوور کانادا در حال فیلمبرداری است. مراحل ساخت فیلم از نوامبر ۲۰۲۰ شروع شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

عوامل پشت صحنه نیز با رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از ماسک استفاده می‌کنند.  «شاون لوی» که کارگردانی فیلم‌هایی مانند «شب در موزه: نبرد اسمیتسونین» (دانلود فیلم Night at the Museum: Battle of the Smithsonian با لینک مستقیم)، «پولاد ناب» (دانلود فیلم Real Steel با لینک مستقیم) و فیلم جدید رینولدز «گای آزاد» (دانلود فیلم Free Guy با لینک مستقیم) را در کارنامه خود دارد کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. از دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به «زویی سالدانا» و «جنیفر گارنر» اشاره کرد، نقش‌های این بازیگران هنوز مشخص نیست.

فیلم «پروژه آدم» اولین بار در سال ۲۰۱۲ با نام «اسم ما آدم است» (Our Name is Adam) معرفی شد و «تام کروز» قرار بود در آن نقش آفرینی کند تا اینکه سال گذشته شبکه نتفلیکس ساخت آن را بر عهده گرفت. زمان انتشار این فیلم هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید