news-background
news-background

مستند One-Tenth of a Millimeter Apart صحنه‌های حذف‌شده فیلم‌های «وونگ کار وای» را واکاوی می‌کند؛ انتشار اولین تریلر

امسال «کرایتریون کالکشن» مجموعه آثار «وونگ کار وای»، فیلمساز افسانه‌ای را سرانجام منتشر کرد. اما در حالی که او در اتاق تدوین به سر می‌برد تا تغییراتی بر روی فیلم‌های گذشته‌اش اعمال کند، پروژه‌ی دیگری پدید آمد که غرق شدن فیلمساز در آثار پیشین او را به تصویر می‌آورد. کمپانی «جت تون فیلمز» به مناسبت سی‌امین سالگرد همکاری با «وونگ کار وای» مستندی ۳۰ دقیقه‌ای تولید کرده که تحت عنوان «یک-دهم میلی‌متر فاصله» (One-Tenth of a Millimeter Apart) عرضه خواهد شد.

این مستند که جمعه ۲ آوریل در جشنواره‌ی فیلم هنگ کنگ و پس از نمایش نسخه‌ی ترمیم‌شده «خوشبختی در کنار هم» (Happy Together) روی پرده رفته و حاوی تصاویری است که پیش‌تر دیده نشده. بخش‌هایی از مستند را «وونگ کار وای» روایت می‌کند.

وونگ می‌گوید: «این تصاویر، در نزدیک‌ترین حالت، می‌توانستند بخشی از این فیلم‌ها باشند، اما به فاصله‌ی یک دهم میلی‌متری.» مستند جدید وونگ بخش‌هایی از فیلم‌های «خاکسترهای زمان» (Ashes of Time)، «چانگ‌کینگ اکسپرس»‌ (Chungking Express)، «فرشتگان سقوط‌کرده» (Fallen Angels)، «خوشبختی در کنار هم» (Happy Together)، «در حال و هوای عشق» (In the Mood for Love)، «شب‌های بلوبری من» (My Blueberry Nights) و «استاد بزرگ» (The Grandmaster) را در برمی‌گیرد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید