news-background
news-background

به دنبال مرگ فرد مدعی آزار جنسی علیه «کوین اسپیسی» وکلای او خواستار مختومه شدن دادخواهی شدند

«کوین اسپیسی» و نمایندگان ماساژوری که بازیگر را به آزار جنسی متهم کرده بود خواستار بسته‌شدن پرونده‌ شدند. این ماساژور که در دادگاه «جان دو» نامیده می‌شد، ۶ سپتامبر از دنیا رفت. او سال گذشته اسپیسی را به آزار جنسی متهم کرده و گفته بود بازیگر سرشناس هالیوودی قصد داشته بدون رضایتش او را ببوسد.

«آری بن» نویسنده و همسر سابق «مارتا لوئیس» شاهزاده‌ی نروژ یکی دیگر از مدعیان آزار جنسی علیه اسپیسی بود که روز کریسمس در سن ۴۷ سالگی خودکشی کرد. در سال ۲۰۱۷، بن اسپیسی را به رفتار ناشایست جنسی در کنسرت جایزه‌ی صلح نوبل سال ۲۰۰۷ متهم کرد. بن در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته بود: «ما گفتگوی دلشینی داشتیم، او در کنار من نشست. پس از پنج دقیقه گفت: «هی، بیا بیرون برویم و سیگاری بکشیم.» سپس دستش را از زیر میز آورد و مرا لمس کرد.»

اسپیسی شب کریسمس با ارسال ویدیویی در یوتیوب با لحن شخصیت «فرانک آندروود» در سریال «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) گفت: «همین‌طور که وارد سال ۲۰۲۰ می‌شویم، می‌خواهم حمایت خودم را از خوبی اعلام کنم. بله، می‌دانم که با خود چه فکری می‌کنید. جدی می‌گوید؟ خیلی جدی می‌گویم. آنقدرها سنگ‌دل نیستم، باور کنید. از این به بعد وقتی به شما بدی کردند، می‌توانید مانند همیشه به حمله ادامه دهید. اما می‌توانید دست از روی ماشه بردارید و عملی غیرمنتظره انجام دهید... می‌توانید با مهربانی آنان را به قتل برسانید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید