news-background
news-background

«مرلین منسون» در فصل سوم American Gods بازی می‌کند

«مرلین منسون» خواننده‌ی راک آمریکایی به عوامل فصل سوم سریال فانتزی «خدایان آمریکایی» (American Gods) شبکه‌ی استارز ملحق شد. او با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بیگانه نیست و سابقه‌ی حضور در سریال‌ «فرزندان آنارشی» (Sons of Anarchy) شبکه‌ی FX را دارد و قرار است در «خدایان آمریکایی» نقش «جوهان ونگرن» خواننده‌ی گروه وایکینگ دث متال «بلاد دث» را ایفا کند. ونگرن و «بلاد دث» سرچشمه‌ی قدرتی برای «آقای چهارشنبه» با بازی «ایان مک‌شین» است.

«شیک ایگلی» شورانر سریال اضافه شدن منسون به این سریال که از رمان «نیل گیمن» اقتباس شده می‌گوید: «همکاری با آقای منسون در فصل سوم «خدایان آمریکایی» بدون شک برای من که از قدیم‌الایام او را به عنوان مؤلف، هنرمند، موسیقی‌دان و بازیگر تحسین می‌کردم هیجان‌انگیز خواهد بود. اضافه شدن انرژی منحصر به فرد، شوخ‌طبعی و شور و شوق بی‌پایان او برای نقش جوهان «شوریده‌ای» اسکاندیناویایی که به اودین خدمت می‌کند وعده‌ی لحظاتی اریجینال، تکان‌دهنده و به شکل یکه‌ای سرگرم‌کننده می‌دهد.»

فصل سوم «خدایان آمریکایی» سال آینده میلادی پخش خواهد شد و منسون با نام واقعی «برایان وارنر» در چهار اپیزود آن نقش‌آفرینی می‌کند. فصل اول سریال آپریل ۲۰۱۷ (اردیبهشت ۱۳۹۶) روی ایر رفت و فصل دوم آن ماه مارس گذشته از شبکه‌ی کابلی استارز متعلق به استودیوی لاینزگیت پخش شد. «برایان فولر» و «مایکل گرین» که از کتاب گیمن برای تلویزیون اقتباس کرده‌اند در فصل نخست به عنوان شورانر فعالیت کردند. آن‌ها پس از به وجود آمدن اختلاف نظر با مسؤلین شبکه از پروژه خارج شدند تا «جسی الکساندر» در مقام شورانر سریال را در فصل دوم به پیش ببرد.

فوریه‌ی گذشته گزارش شده بود که شبکه سفارش ساخت فصل سوم «خدایان آمریکایی» را صادر کرده و ایگلی را به عنوان شورانر فصل سوم معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۰۲

مرلین منسون باید توی American Horror Story بازی میکرد

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴

مرلین منسن / خدایان امریکایی. مثل اینه که سریال "خدایان ایرانی" رو بسازند و "تتلو" درش بازی کنه.

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۲۱:۴۹

درست می‌گید. اتلاف وقت و دیگر هیچ

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۵۵

جنایت. خخخخخ انقدر از گوگل کپی پیست نکن پسر.

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۱۸

همین که این افراد سعی دارن با گفتن کلمه همسن شما بود ؛ سطح شعور و عقل منو پایین بیارن و منو تحقیر کنند نشون دهنده سطح سواد و شعور ایشون هست. ایشون طوری صحبت میکنه که انگار من یه پسر بچه ی تینیجر هستم و خودشون بالای 30 سالشونه و فاز پدربزرگی و نصیحت برداشته. در حالی که اطلاع ندارن من چند سالمه و بازم میگم کار ملت ایران قضاوت کردنه. اگه چیزی از سواد و شعور موسیقی اطلاع داشتند به جای تحقیر و مقایسه ای که به طرفداران این شخص هم مرتبط میشه فقط میگفتند من ازش خوشم نمیاد . وسلام من خودم بشخصه از حرکات مرلین تو کنسرت هاش خوشم نمیاد ولی موسیقی خودش یه سرگرمیه. و اینکه من از سبک مرلین خوشم میاد هیچ ربطی به سنم نداره... من زیاد موسیقی گوش میدم ولی به کسی توهین نمیکنم. اینکه روی اشتباه خودشون تاکید میکنه نشونه ی اینه که قدرت معذرت خواهی بخاطر توهینشون رو ندارن! در همین حد ... وقتتون رو برای توضیح به این افراد هدر ندید.

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۵۷

جناب بزرگ‌سال! -اگه اندکی با تاریخ هنر و سیر پیشرفت علوم بشری آشنا باشی، هیچ‌گاه پدیده‌ای رو با این استدلال که دارای مخاطبین کم سن و سال هستش، مذمت نمی‌کنی. -مطمئناً سرگرمی‌سازی نهفته در هر هنری رو هم نمی‌تونی نادیده بگیری، که بخوای با این استدلال، خرده‌گیری کنی. -اگه اندکی هم با تئوری موسیقی آشنا باشی (البته که مدعی سواد موسیقیایی شدید) و در عمر شریف به گیتار الکتریک یا هر سازه دیگه‌ای دست زده باشی، بی‌گمان علاقه یک نفر به موسیقی راک، متال و... رو به کم‌سوادی اون فرد در موسیقی ارتباط نمی‌دی. چون باید بدونی چقدر موسیقی ساختن تو این زمینه کار دشواری هستش و فقط درهم کردن صداهای خشن نیست و مسلماً از تئوری موسیقی این سبک‌ها هم آگاهی خواهی داشت. کاری به محتوای متنی، مفهومی و موسیقیایی سبک‌های نوظهور ندارم. -اگه کوچک‌ترین آشنایی با فلسفه هنر و فلسفه موسیقی داشته باشی، برده‌وار تسلیم تعاریف و سبک‌های کهنه نخواهی بود و برای سبک‌های نوظهور، خلاقیت و نو‌آوری‌های هنر احترام می‌زاری. توالت سرپایی Duchamp یا قطعه 4′33″ از John Cage برای شوخی نبود، مسئله نگاه نو هستش! پ.ن: طرفدار هیچ سبک یا شخصی نیستم امّا وجداناً اگه فقط جنبه خلاقیت و نوآوری منسون رو درنظر بگیری؛ مقایسه‌اش با اون یکی جنایته!

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱

من هم همسن شماها بودم فکر میکردم ایشان حضرت متال هستند. اما وقتی بزرگتر بشید و اگر سواد موسیقایی پیدا کنید متوجه میشید این بابا فقط یک دلقک سرگرمی سازه و مخاطبینش هم دقیقا جوانان کم سن و سال هستند که البته بیش از یک دهه است که تاریخ مصرفش تموم شده. هیچ فرقی با اون تتل خل و چل نداره.

نمایش اسپویل
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷

شما ویدیو Marilyn Manson - Sweet Dreams رو یک‌بار تماشا کن، بعد اگه بازم مقایسه کردی؛ تسلیمم!

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۱۵

تصدیق میشه این داداشمون اون تتل خل رو با حضرت متال مقایسه میکنه اونم با یه عکس!!! ملتی هستیم که کارمون قضاوته.

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۱۰

یک لحظه عکساشون رو بزار کنار هم می بینی زیاد تفاوتی ندارند.

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۲۰

یعنی اگه مرلین منسون بدونه الآن با کی مقایسه ش کردی ، خودشو از ... دار میزنه

نمایش اسپویل