news-background
news-background

«مرلین منسون» از سوی «ایوان ریچل وود» به رفتارهای یهود-ستیزانه متهم شد

 

«ایوان ریچل وود» در صفحه‌ی اینستاگرامش اتهامات تازه‌ای علیه منسون مطرح کرده است.

 

«ایوان ریچل وود» ستاره‌ی سریال «وست‌ورلد» (Westworld) که هفته‌ی گذشته «مرلین منسون» خواننده و بازیگر آمریکایی را به بدرفتاری متهم کرده بود، جمعه (۵ فوریه) نیز در صفحه‌ی اینستاگرامش اتهامات دیگری علیه او مطرح کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وود می‌نویسد: «به شکلی توهین‌آمیز «یهودی» خوانده شدم. وقتی از او دلخور می‌شدم روی میز پاتختی شکل صلیب شکسته می‌کشید.» او اضافه می‌کند که در طول رابطه‌ی سه ساله‌اش با منسون در خلال سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ چندین مرتبه واژه‌ی توهین‌آمیزی شنیده است.

وود می‌گوید: «همه‌ی اطرافیان او باید می‌خندیدند و به او ملحق می‌شدند و اگر این کار را نمی‌کردی یا (خدایی ناخواسته) به او معترض می‌شدی، بدرفتاری‌ها بیشتر می‌شد و از گروه جدا می‌ماندی.»

وود ادامه می‌دهد: «مادرم یهودی است و من با این مذهب رشد کردم. از آنجا که او به این دین گرویده بود و نیاکانش یهودی نبودند [منسون] چیزهایی می‌گفت مثل «چه بهتر» چون «خون یهودی» ندارم.»

وود ۳۳ ساله تصاویری به اشتراک گذاشته که در آن‌ها خالکوبی‌های منسون دیده می‌شود. او یکی از خالکوبی‌ها را با نماد نئو-نازی «توتنکاپف» مقایسه می‌کند که یکی از شاخه‌های ابتدایی حزب نازی از آن استفاده کرده بود.

وود توجه مخاطبینش را به خالکوبی سینه منسون جلب می‌کند و می‌گوید وقتی رابطه با او را آغاز کرده خواننده چنین خالکوبی‌هایی را نداشته. او سپس مقاله‌ای را به اشتراک می‌گذارد که از شباهت‌های میان وود و بازیگر یکی از موزیک ویدیوهای منسون که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد می‌گوید. در این ویدیوی ناخوشانید، منسون به بازیگر زیرپوش به تن آزار جسمی می‌رساند و بعد زن غرق در خون در یک وان حمام دیده می‌شود.

منسون و نمایندگانش اتهامات مطرح شده توسط وود را رد کرده و آن‌ها را «تحریف وحشتناک واقعیت» خوانده‌اند. با این حال، صحنه‌های بازی منسون از سریال «خدایان آمریکایی» (American God) حذف شده است. پس از وود، دست کم چهار زن دیگر نیز منسون را به بدرفتاری متهم کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲

خُب جدا می‌شدی :| از طرف بهره می‌برن و بعد میان می‌گن اینطور بود، اونطور بود :|

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱

بسه دیگه قبلا از بازیش خوشم میومد الانم دیگه فک نکنم بتونیم این خانومو تو فیلماشم تحمل کنیم یه نگاه به کسی که باهاش رابطه داشتی بنداز طرف خودشو شبیه مرده ای کرده که تازه از رودخونه بیرون کشیدن طرف فازش مشخصه فاز تو مشخص نیست که چرا با همچین ادمی رابطه داشتی

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۳۶

دقیقا طرف رفته با کسی سه سال بوده در سن بلوغ رابطه داشته با چشم باز الان داره میگه فلان رفتار داشته خداییش کار کثیفیه

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۵:۴۱

ببند دیگه ایوان

نمایش اسپویل