news-background
news-background

مردود شدن در تست بازیگری Game of Thrones «میلی بابی براون» را تا مرز کناره‌گیری از بازیگری پیش برده است

«میلی بابی براون» ستاره‌ی نامزد امی سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) فاش کرد که برای سریال فانتزی «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) تست بازیگری داده و مردود شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

براون در مصاحبه با «جیمی فالن» می‌گوید: «این صنعت همیشه پر از مردود شدن است. پاسخ‌های منفی بسیار بیشتری نسبت به پاسخ مثبت می‌شنوید. برای هر چیزی از جمله آگهی‌های بازرگانی تست بازیگری می‌دادم. برای «بازی تاج‌وتخت» تست دادم و پذیرفته نشدم. در آن زمان بود که فهمیدم: «واقعاً کار سختی است،» برای اینکه به آن نقش علاقه‌ی زیادی داشتم.»

براون سپس برای «چیزهای عجیب» نت‌فلیکس تست بازیگری می‌دهد: «دو ماه بعد با ما تماس گرفتند و گفتند می‌خواهیم از طریق اسکایپ با شما ارتباط برقرار کنیم. این کار را کردیم و باقی ماجرا را همه می‌دانند. سریال «چیزهای عجیب» یکی از کارهایی بود که به من امید داد دوباره تلاش کنم.»

بروان برای نقش «لیانا مورمونت» تست بازیگری داد که در نهایت به «بلا رمزی» رسید. این شخصیت در فصل ششم تا هشتم سریال «بازی تاج‌وتخت» ظاهر شد و با «جان اسنو» و «سانسا استارک» هم‌پیمان شد. سریال «چیزهای عجیب» در سال ۲۰۱۶ روی ایر رفت، همان سالی که «لیانا مورمونت» هم برای اولین بار در «بازی تاج‌وتخت» دیده شد.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» هنوز مشخص نیست، اما اپیزودهای جدید در حال فیلمبرداری است و انتظار می‌رود تا ژوئیه سال آینده آماده شوند. براون اخیراً در فیلم «انولا هلمز» (Enola Holmes) نت‌فلیکس در نقش خواهر «شرلوک هلمز» ظاهر شده. احتمال تولید دنباله‌های بیشتر برای این فیلم از جمله اسپین‌آفی برای شخصیت شرلوک با بازی «هنری کویل» وجود دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید