news-background
news-background

مراحل توسعه Ant-Man 3 با کارگردان قبلی آغاز شد

مارول قسمت سوم «مرد مورچه‌ای» (Ant-Man) را با «پیتون رید» کارگردان دو قسمت قبلی به تولید می‌رساند. «پل راد» برای بازی در نقش اصلی بازمی‌گردد و انتظار می‌رود «ایوانجلین لیلی» و «مایکل داگلاس» نقش‌های پیشین خود را تکرار کنند. تاکنون اطلاعاتی از داستان فیلم و تاریخ اکران فاش نشده اما منابع نزدیک به پروژه مدعی‌اند که فیلمبرداری در پایان سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود تا در سال ۲۰۲۲ روی پرده رود.

به این ترتیب اتفاقی نادر در «دنیای سینمایی مارول» روی می‌دهد و تولید تمامی قسمت‌های یک چندگانه برای یک شخصیت به یک کارگردان سپرده می‌شود، هرچند که «رایان کوگلر» هم قرار است کارگردانی دنباله‌ی «پلنگ سیاه» (Black Panther) بازگردد. استودیو معمولاً ترجیح می‌دهد برداشت‌های متفاوتی از هر قهرمان مارول ساخته شود. اما به نظر می‌رسد که در مورد رید، سران استودیو معتقد باشند که او دنیای «مرد مورچه‌ای» را بهتر می‌شناسد و می‌خواهد سه‌گانه‌اش برای این شخصیت را تکمیل کند.

راد با این فیلم برای پنجمین مرتبه در نقش «مرد مورچه‌ای» ظاهر می‌شود. او پیش‌تر در دو فیلم «مرد مورچه‌ای»، «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp)، و نیز «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و و «انتقام‌جویان: آخر بازی» این نقش را ایفا کرده بود. قسمت اول چندگانه‌ی راد در سال ۲۰۱۵ بیش از ۵۱۹ میلیون دلار فروخت و دنباله‌ی آن در سال گذشته به فروش جهانی ۶۲۲.۷ میلیون دلاری رسید.

تابستان گذشته گزارش شد که «پل راد» به فیلم کمدی علمی-تخیلی «شکارچیان روح» (Ghostbusters) که در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی «جیسون رایتمن» اکران می‌شود پیوسته تا در نقش یک معلم بازی کند. راد ۵۰ ساله اخیراً در سریال «زندگی با خود» (Living With Yourself) هم ظاهر شده که ماه گذشته از نت‌فلیکس پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید