news-background
news-background

آغاز مذاکرات کارگردان Godzilla vs. Kong برای دنباله‌ای که ممکن است Son of Kong نام بگیرد

دنیای هیولایی استودیوی لجندری گسترده‌تر از همیشه شده است.

 

«آدام وینگارد» که «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs Kong) را برای برادران وارنر و لجندری کارگردانی کرد، در حال مذاکره است تا دنباله مستقیمی برای این فیلم هیولایی کارگردانی کند که ممکن است «فرزند کونگ» (Son of Kong) نام بگیرد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که لجندری «به آرامی در حال گام برداشتن» است تا فیلم جدیدی به «دنیای هیولایی» خود اضافه کند. این فیلم جدید ممکن است «فرزند کونگ» نام بگیرد و وینگارد را برای کارگردانی بازگرداند. در آن صورت وینگارد به اولین کارگردانی تبدیل خواهد شد که بیش از یک فیلم در این چندگانه برای لجندری ساخته است.

نویسنده‌ای برای این دنباله جدید معرفی نشده اما «مکس بورنستین» تاکنون در نگارش تمامی فیلمنامه‌های چندگانه مشارکت کرده و انتظار می‌رود در این پروژه هم نقشی داشته باشد. «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد وینگارد در خلق خط داستانی «هالو ارث» (Hollow Earth) نقشی کلیدی داشته، به همین دلیل ممکن است در دنباله این داستان را پی بگیرد. در آن بخش از فیلم درها برای ورود مخلوقات دیگری به دنیای فیلم گشوده شد.

«گودزیلا علیه کونگ» بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخته و این دستاورد در حین پاندمی برای استودیو کافی است تا تولید دنباله را آغاز کند. وینگارد پس از موفقیت این فیلم به پروژه‌های زیادی از جمله دنباله‌ای برای «تغییر/چهره» (Face/Off) و اقتباسی لایو-اکشن از سریال انیمیشن «تاندرکتس» (Thundercats) پیوسته است، بنابراین تاریخ فیلمبرداری پروژه در صورت پیشرفت مشخص نیست.

ماه گذشته «سامبا تی‌وی» گزارش داد که ۳.۶ میلیون خانوار آمریکایی دست کم پنج دقیقه از «گودزیلا علیه کونگ» را از ۳۱ مارس تا ۴ آوریل دیده‌اند و آن را به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ اچ‌بی‌او مکس تبدیل کرده‌اند. این هفته «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) با ۳.۸ میلیون بیننده این رکورد را شکسته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید