news-background
news-background

مدیر استودیوی مارول سکوت خود در مورد انتقادات «مارتین اسکورسیزی‌» را شکست؛ «تأسف‌برانگیز است»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول به اظهارات جنجالی «مارتین اسکورسیزی» در خصوص فیلم‌های ابرقهرمانی واکنش نشان داد و نظرات این فیلمساز را «مایه‌ی تأسف» دانست.

در ماه سپتامبر گذشته، کارگردان «راننده تاکسی» به تندی از فیلم‌های مارول انتقاد کرد و توضیح داد که این گونه عناونین ابرقهرمانی سینما نیستند، هرچند که «انتقام‌جویان: آخر بازی» مارول پرفروش‌ترین فیلم تاریخ باشد.

این اظهارات با واکنش‌های مختلفی از گوشه و کنار هالیوود همراه بود و افرادی چون «بندیکت کامبربچ»، «جنیفر انیستون»، «جیمز گان» و بسیاری دیگر را به بحث واداشت. اما اکنون «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول اظهار نظر کرده. او روز یکشنبه در مصاحبه با پادکست هالیوود ریپورتر گفت: «به نظر من این‌گونه نیست. مایه‌ی تأسف است. من خودم و تمام افرادی که بر روی این فیلم‌ها کار می‌کنند را عاشق سینما می‌دانم، عاشق تجربه‌ی دیدن فیلم در سالن‌های سینمایی که پر از آدم است.»

او در رابطه با ادعای اسکورسیزی که گفته بود فیلم‌های ابرقهرمانی نمی‌توانند احساسی منتقل کنند، داستان «انتقام‌جویان: جنگ داخلی» را یادآور می‌شود. او توضیح می‌دهد: «ما فیلم «جنگ داخلی» را داشتیم. دو تن از محبوب‌ترین شخصیت‌های ما وارد ستیزی بسیار جدی فیزیکی و اعتقادی شدند. ما نیمی از شخصیت‌های‌مان را در پایان یک فیلم [انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت] کشتیم. به نظر من استفاده از موفقیت‌های خود برای خطر کردن و ورود به مکان‌های مختلف می‌تواند جالب باشد.»

فایگی در ادامه می‌گوید: «هر کسی تعریف متفاوتی از سینما دارد. هر کسی تعریف متفاوتی از هنر دارد. هر کسی تعریف متفاوتی از خطر کردن دارد. بعضی فکر می‌کنند که این سینما نیست. هر کسی می‌تواند نظری داشته باشد. می‌تواند نظرش را تکرار کند. می‌تواند [مانند اسکورسیزی] مقاله‌ای در موردش بنویسد، و مشتاقم ببینم که در آینده چه پیش خواهد آمد. اما در همین حین، به فیلمسازی ادامه می‌دهم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۴۱

یارو از این راه داره پول پارو میکنه.دیگه نمیاد بگه که ما آشغال به خورد مردم میدیم.میاد میگه این یه هنر نابه.هیچوقت نمیاد بگه ما داریم سینما رو به گند می کشیم.

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۳۷

سینما به لجن کشیدن اسکورسیزی سالن برای نمایش پیدا نمیکنه یه مشت انیمیشن جلوی پرده ابی جای فیلم قالب میکنن با یه دنیا تبلیقاط نوجوانو میکشونن سینما بعد از حرف حق ناراحت میشن یه اسکارم بدید بهشون برن تیمارستانه

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۳۷

اگه از فیلمسازان نامتعارف تری مثل لینچ که گفته دیگه سینما جایی برای من نداره بگذریم، اینکه هیچ استودیویی فیلم آخر یکی مثل اسکورسیزی رو قبول نکرده و مجبور شده به نتفلیکس رو بیاره یعنی فاجعه! دیگه فیلمسازان جوان تر و گمنام تر که هیچی...

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۰۵

اسکورسیزی مثل دیکتاتوری که داره حکومت رو از دست میده رفتار میکنه، تو اگه خوبی، فیلم خوب بساز؛ مردم فیلماتو می بینن، چه دلیلی داره دیگرانو خراب کنی؟

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۱۷

SHUT UP BOY

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۱۴

آره واقعا تاسف انگیزه که امثال تو به خودشون جرات میدن جواب اسکورسیزی رو بدن، تاسف انگیزه که سینما رو مهملات کمپانی تو پر کرده، تاسف انگیزه که شماها هم به خودتون میگین سینماگر ووو

نمایش اسپویل
بیشتر