news-background
news-background

مدیر عامل وارنرمیدیا از احتمال تولید Dune 2 و Matrix 5 می‌گوید

«آن سارنوف» می‌گوید نحوه پایان پیدا کردن داستان «تل‌ماسه» نشان می‌دهد که دنباله‌ای در کار است یا نه.

 

برادران وارنر تاکنون به صورت رسمی اعلام نکرده که «تل‌ماسه قسمت دوم» (Dune Part 2) را می‌سازد یا نه، اما «آن سارنوف» مدیر عامل وارنرمیدیا در مصاحبه با «ددلاین» به شکلی غیرمستقیم تولید دنباله را به تأیید رسانده است.

سارنوف در مورد احتمال تولید قسمت دوم اقتباس سینمایی از رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» می‌گوید پایان داستان فیلم اول ویلنوو نشان می‌دهد که دنباله‌ای ساخته خواهد شد یا نه. ویلنوو تنها به شرط تولید دو فیلم کارگردانی «تل‌ماسه» را پذیرفته بود و ابتدا قصد داشت هر دو فیلم را به صورت همزمان فیلمبرداری کند.

سارنوف در مورد «تل‌ماسه» دوم می‌گوید: «آیا دنباله‌ای برای «تل‌ماسه» خواهیم داشت؟ اگر فیلم را تماشا کرده باشید می‌بینید که چگونه تمام می‌شود. فکر می‌کنم پاسخ این پرسش را بدانید.»

ویلنوو در تولید سریال «تل‌ماسه» با تمرکز بر شخصیت‌های زن «بنی جسرت» با وارنرمیدیا همکاری خواهد کرد. این فیلمساز در مصاحبه‌های متعدد گفته بود که نسبت به تولید قسمت دوم «تل‌ماسه» خوش‌بین است.

ویلنوو در مصاحبه با مجله «توتال فیلم» می‌گوید:‌ «در طول چند دهه گذشته می‌شنیدیم که اقتباس از این کتاب ممکن نیست، و امری نشدنی است. فکر می‌کنم استودیو در پس ذهنش هنوز همین تصور را دارد! اولین کار این بود که ثابت کنیم فیلمی زیبا و محبوب می‌تواند بر اساس این کتاب وجود داشته باشد و فکر می‌کنم این را ثابت کرده‌ام – همه اعضای برادران وارنر و لجندری، همه آن‌ها ۱۰۰ درصد از پروژه حمایت می‌کنند. بر این باورند که اگر قسمت اول شکست واقعاً بدی در گیشه خورد «تل‌ماسه: قسمت دوم» تولید نخواهد شد، چون عاشق فیلم‌اند. به فیلم افتخار می‌کنند، یعنی می‌خواهند ادامه پیدا کند. اما تاکنون نیمی از آن را ساخته‌اند. بنابراین من بسیار خوش‌بینم.»

سارنوف در بخش دیگری از مصاحبه با «ددلاین» از احتمال تولید پروژه دیگری در دنیای «سوپرانوها» (Sopranos) می‌گوید. «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) پیش‌درآمدی برای سریال انقلابی اچ‌بی‌او بود که در افتتاحیه ۴.۶ میلیون دلار فروخت و سبب شد که بینندگان «سوپرانوها» در اچ‌بی‌او مکس رشد کنند.

سارنوف می‌گوید: «از نتایح «خیل قدیسان» بسیار راضی هستیم. بله، فروش گیشه چندان عظیم نبود، اما به گروه سنی هدف فیلم مرتبط می‌شد. از سوی دیگری می‌بینید که «سوپرانوها» به فهرست ۱۰ سریال پربیننده سرویس راه پیدا کرده. جانی به کلی تازه گرفته است. در مورد سریال جدیدی برای «سوپرانوها» در حال مذاکره با «دیوید چیس» [خالق مجموعه] برای اچ‌بی‌او مکس هستیم. فیلم پیش‌درآمد واقعاً چندگانه را به شکلی نو رشد داد، بنابراین تنها فروش گیشه را حساب کرد.»

چیس پیش‌تر گفته بود که داستان تازه «سوپرانوها» می‌تواند میان رویدادهای پیش‌درآمد سینمایی و سریال اصلی باشد. فیلم «خیل قدیسان» با بازی «مایکل گاندولفینی» به گونه‌ای به پایان رسید که احتمال تولید دنباله‌ای ویژه شخصیت «تونی سوپرانو» جوان تقویت شد. گاندولفینی نیز در مصاحبه با «آپراکس» برای بازگشت به دنیای به جا مانده از پدرش ابراز تمایل کرده است.

سارنوف در این مصاحبه حتی احتمال تولید قسمت پنجم «ماتریکس» را نیز رد نمی‌کند. «رستاخیزهای ماتریکس» (The Matrix Resurrections) به کارگردانی «لانا واچوفسکی» و بازی «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» چندگانه را پس از نزدیک به دو دهه احیا کرده است. مدیر عامل وارنرمیدیا در مورد آینده «ماتریکس» تنها می‌گوید: «هروقت لانا [واچوفسکی] بخواهد فیلمی بسازد، ما موافقت خواهیم کرد.»

«تل‌ماسه» ۲۲ اکتبر همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید