news-background
news-background

«مدس میکلسن»: محبوبیت Hannibal در نت‌فلیکس مذاکره برای فصل چهارم را دوباره احیا کرده است

از پخش سریال «هنیبال» (Hannibal) در شبکه‌ی NBC نزدیک به شش سال می‌گذرد. در آن زمان انتظار می‌رفت که شبکه سفارش ساخت فصل چهارم را صادر کند اما مدیران NBC تولیدش را لغو کردند. این سریال اخیراً به صورت کامل به نت‌فلیکس رفته و مخاطبین به کلی تازه‌ای پیدا کرده و شایعه‌ی تولید فصل جدید را تقویت. «مدس میکلسن» ستاره‌ی این مجموعه در نقش «هنیبال لکتر» که پیش‌تر برای ساخته شدن اپیزودهای جدید اظهار امیدواری کرده بود، در مصاحبه‌ی دیگری گفته است که با رشد مخاطبین احتمال بازگشت قاتل زنجیره‌ای به تلویزیون افزایش پیدا می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

میکلسن در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» در پاسخ به این پرسش که آیا فصل چهارم در نت‌فلیکس ساخته می‌شود یا نه می‌گوید: «با توجه به اینکه سریال جایگاه جدیدی در نت‌فلیکس پیدا کرده، مذاکرات دوباره احیا شده است... فکر نمی‌کنم بازیگری از این سریال وجود داشته باشد که بگوید: «نه، متشکرم.» همه‌ی ما از آن به‌شدت لذت بردیم.»

با این حال، تمایل هواداران و عوامل برای ادامه پیدا کردن سریال کافی نیست و نت‌فلیکس یا NBC باید چراغ سبز نشان دهد. میکلسن اضافه می‌کند که سریال یک «کار ناتمام» نیست: «ناتمام؟ نه. نویسندگان همیشه راهی برای پایان دادن به فصل پیدا می‌کنند زیرا هیچ‌کس نمی‌داند که آیا فصل جدیدی در کار خواهد بود یا نه. بنابراین همیشه این احساس وجود داشت: «بسیار خوب، تمام شد.»»

میلکسن در پایان می‌گوید:‌ «با این وجود، پس از فصل سوم، ما تقریباً اطمینان داشتیم که فصل چهارم سفارش ساخت دریافت می‌کند. پس از فصل اول و دوم چنین احساسی نداشتیم. اما در مورد فصل سوم این اطمینان وجود داشت.»

«برایان فولر» خالق سریال «هنیبال» نیز در مصاحبه‌هایش احتمال تولید فصل چهارم را رد نمی‌کند. شبکه‌ی CBS سریال اختصاصی شخصیت «کلاریس» (Clarice) در دنیای «توماس هریس» را به تولید رسانده و ۱۱ فوریه روی ایر می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۰۳

نههههههه?

نمایش اسپویل