news-background
news-background

«مدس میکلسن» در Fantastic Beasts 3 جانشین «جانی دپ» می‌شود

 

میکلسن می‌تواند از «هنیبال» به دنیای «هری پاتر» وارد شود.

 

جستجو برای جانشین «جانی دپ» در «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (دانلود فیلم Fantastic Beasts 3 با لینک مستقیم) به سرعت در حال پیشرفت است. «مدس میکلسن» ستاره‌ی سریال «هنیبال» (دانلود سریال Hannibal با لینک مستقیم) در حال مذاکره با برادران وارنر است تا نقش «گلرت گریندل‌والد» را در این فیلم به کارگردانی «دیوید ییتس» بازی کند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند: «میکلسن انتخاب ییتس برای بازی در نقش گریندل‌والد است و در حال انجام مراحل اولیه مذاکره. هدف این است که فیلم در تاریخ جدید اکرانش در تابستان سال ۲۰۲۲ آماده شود. «ادی ردمین» و «جود لا» به همراه دیگر بازیگران در حال حاضر مقابل دوربین رفته‌اند.»

«جانی دپ» که اولین بار در قسمت اول «جانوران شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۱۶ این نقش را بازی کرده بود، ظرفیت‌های گریندل‌والد را در «جنایات گریندل‌والد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) نشان داد. او هفته‌ی گذشته اعلام کرد که به درخواست برادران وارنر از این نقش کناره‌گیری می‌کند. به دنبال مشخص شدن حکم دادگاه شکایت دپ از نشریه‌ی «سان» که او را «ضارب همسر» خوانده به اعمال خشونت خانگی متهم کرده بود، وارنرها تصمیم گرفتند بازیگر دیگری برای این نقش برگزینند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

روز گذشته «هالیوود ریپورتر» گزارش داد با وجود کناره‌گیری دپ، دستمزد هشت رقمی او پرداخت خواهد شد. دپ ۶ نوامبر در اینستاگرامش نوشت: «به دنبال رویدادهای اخیر، مایلم این اظهارات کوتاه را مطرح کنم. اولاً، مایلم از تمامی کسانی که حمایت و وفاداری خود را به من تقدیم کردند قدردانی کنم. از پیام‌های محبت‌آمیز و اظهار نگرانی شما، به ویژه در طول چند روز گذشته به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتم و شرمنده شدم.»

میکلسن اخیراً با «آرمی همر» در فیلم جنگی «جاسوس میلیارد دلاری» (The Billion Dollar Spy) به کارگردانی «اما آسانتی» همبازی شده است. این فیلم از داستانی واقعی در مورد یک مهندس اهل جماهیر اتحاد شوروی و یک جاسوس سیا است که جان خود را به خطر می‌اندازند تا به «جنگ سرد» پایان دهند. فیلمبرداری این پروژه سال ۲۰۲۱ در اروپای شرقی انجام خواهد شد.

برادران وارنر «جانوران شگفت‌انگیز ۳» را ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۰۷

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۳۴

بازیگر بسیار توانا و خوش چهره ای ست. واقعاً نقش ویچر سزاوار ایشان بود. خیلی بهش میاد، اون هم وقتی که شخصیت بازیش مرد مسنی است.

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۳

مدس میکلسن رو خیلی دوست اش دارم همیشه بازی اش در نقش منفی باعث می شه تا عمق استخوان هام سردی و ترس رو حس کنم ولی جانی دپ رو هم دوست دارم برای همین نمی دونم چه احساسی باید راجب این خبر داشته باشم

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۲۸

جانی دپ در عرض یک هفته اخراج و جایگزین براش انتخاب شد.. اما عمبر هردی که حدود 880 هزار نفر درخواست اخراجش رو امضا کردن هیج اتفاقی براش نیفتاده!!! براتون عجیب نیست واقعا این موضوع؟ و آیا بازم حاضرید فیلمای وارنر رو تماشا کنید؟!

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۵

یه گوشه دنیا نشستیم دارم به صورت غیر قانونی و مجانی فیلم هاشونو می بینیم تحریم شون بی معنیه

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۵۹

هیچ کس جای جانی دپ رو نخواهد گرفت هرگز.. برای جوکر هم هزاران بازیگر آورده شد ولی آیا هیث لجر رفت و فراموش شد؟؟! این بازی ایه که وارنر راه انداخته سریعا براش جایگزین پیدا کنه تا پول دستمزد کاملش رو نده، پس نباید گولش رو خورد و البته ما هرگز تماشا نمی کنیم فیلم رو چون یک قربانی خشونت رو اخراج کردن و حق مسلمش رو خوردن اما سوءاستفاده گرش هنوز سر فیلمشه! فیلم سوم با تحریم جهانی مواجه خواهد شد و حضور هر بازیگری حتی مارلون براندو هم نمی تونه به فروشش چندان کمکی کنه جانی دپ اگر در دادگاه بعدیش بی گناهی مسلم خودش رو بتونه اثبات کنه، اوضاع برای وارنر و فیلمش بدتر از اینم می تونه بشه

نمایش اسپویل
بیشتر