news-background
news-background

«مدس میکلسن»: جانشینی با «جانی دپ» ناباورانه اما خوشایند بود

«مدس میکلسن» در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts and Where To Find Them 3) در نقش «گلرت گریندل‌والد» جانشین «جانی دپ» شده و به‌تازگی از احساس خود در این خصوص گفته است. دپ در پی شکست در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی «سان» به درخواست استودیوی برادران وارنر از این نقش کناره‌گیری کرده و جای خود را به میکلسن داده بود. میکلسن ابتدا هرگونه مذاکره با وارنرها را رد می‌کرد اما هفته‌ی گذشته سرانجام اضافه شدن او به «جانوران شگفت‌انگیز» به تأیید رسید.

میکلسن ستاره‌ی سابق سریال «هنیبال» (Hannibal) در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «قرار است من در این نقش بازی کنم، بنابراین متفاوت خواهد بود. نقش دشواری است. هنوز روی آن کار می‌کنیم. باید پیوندی برقرار شود میان آنچه جانی با این نقش انجام داد و آنچه که من می‌خواهم انجام دهم. در عین حال، باید نقش را از آن خود کنم.» او اضافه می‌کند: «باید پیوندهایی [با نسخه‌ی پیشین شخصیت] پیدا کنیم تا کاملاً از آنچه که [دپ] استادانه اجرا کرده جدا نباشد.»

میکلسن در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید: «از نظر شغلی، بسیار جذاب و خوشایند است. از طرفی پس از اتفاقات غم‌انگیزی که [برای دپ] روی داد باورکردنی نبود. برای هر دوی آن‌ها آرزوی بهترین‌ها را دارم. شرایط غم‌انگیزی است. امیدوارم که هر دوی آن‌ها خیلی زود با هم کنار بیایند.»

به دنبال کناره‌گیری دپ از «جانوران شگفت‌انگیز ۳»، پتیشن اخراج «امبر هرد» همسر سابق این بازیگر از «آکوامن ۲» (Aquaman 2) بیش از ۱.۶ میلیون مرتبه امضاء شد. «جانوران شگفت‌انگیز ۳» با بازی «ادی ردمین» و نویسندگی «جی.کی. رولینگ» و کارگرانی «دیوید ییتس» در حال فیلمبرداری است و تابستان سال ۲۰۲۲ روی پرده خواهد رفت.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید