news-background
news-background

مدس میکلسن: تقلید از جانی دپ در Fantastic Beasts خودکشی هنری است

«مدس میکلسن» بازیگر دانمارکی و ۵۵ ساله که به‌تازگی در «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) جانشین «جانی دپ» شده، در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» از احساس خود نسبت به این تجربه گفته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دپ پس از شکست در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی بریتانیایی «سان» که او را «ضارب» همسر سابقش «امبر هرد» خوانده بود، به درخواست برادران وارنر از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» و نقش «گلرت گریندل‌والد» کناره‌گیری کرد. او در حالی که تنها در یک صحنه مقابل دوربین رفته بود دستمزد هشت رقمی خود را دریافت کرده است. با این حال، دپ تابستان گذشته سعی داشت دادگاه دیگر خود در ویرجینیا را به تعویق بیندازد تا در قسمت سوم اسپین‌آف «هری پاتر» ظاهر شود. این دادگاه هفته‌ی گذشته به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

میکلسن در مورد جانشینی با دپ می‌گوید: «به‌هیچ‌وجه محدودیتی احساس نمی‌کنم. به نظرم اگر سعی کنم از جانی تقلید کنم خودکشی هنری خواهد بود. از سوی دیگر عملکردش بسیار دقیق است. او بازیگر بسیار خوبی است و کسی نمی‌تواند از او تقلید کند، بنابراین این کار دیوانگی است. بدیهی است که باید راه خودم را پیدا کنم.»

میکلسن از بازی در موزیک ویدیوی «ریحانا» تحت عنوان «هرزه بهتر است پولم را آورده باشی» (Bitch Better Have My Money) نیز می‌گوید: «بله، نقش هرزه را بازی کردم. اما نمی‌دانم که چرا و چگونه به این هرزه تبدیل شدم... باعث شد از نظر بچه‌هایم جذاب دانسته شوم. بازی در فیلم [جیمز] باند – خوب است، بد نیست. «جنگ ستارگان» به نحوی قابل قبول است. اما همکاری با «ریحانا» فوق‌العاده است. می‌دانید، شاید به‌زودی ناچار شوم در ویدیوی دیگری بازی کنم.»

میکلسن در مورد اینکه در اوقات فراغت چه می‌کند می‌گوید: «در اروپا یک بازی وجود دارد به نام هندبال که بسیار محبوب است. دانمارک قهرمان جهان است و ما از عنوان قهرمانی دفاع می‌کنیم. بنابراین امشب قرار است آن مسابقه را ببینم. همه در کشور ما دنبالش می‌کنند. از من نخواهید توضیحش دهم. خودتان بروید ببینید. راحت‌تر است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۲۴

اینو برای احترام به جانی دپ نگفته. باید تغییراتی توی کاراکتر نقشی که میخواد بازی کنه اعمال کنن وگرنه دائما ببینده اونو با جانی دپ مقایسه خواهد کرد.

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۲۶

واقعا یه عده خیلی بچه هستن اگر فکر میکنن مدس نباید نقش رو قبول میکرد، مگه خاله بازیه؟ یا چه می‌دونم دپ داداشش بوده؟ در ضمن مگه از اون موقع چیزی غیر از تحسین دپ گفته؟ حتی همین حرف الانشم از رو احترامه و حرفه ایی گری هست.

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۰:۱۰

یه کلمه حرف حساب شنیدیم

نمایش اسپویل
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۱

همین الان هم خودکشی هنری کردی نذاشتی جوهر حکم اون دادگاه خشک بشه نقششو گرفتی ولی عیب نداره وقتی این فیلم بایکوت شد و سرنوشت فیلم مولانو تکرار کرد هم تو هم وارنر برادرز میفهمین که مخالفت مستقیم با نظر بیننده ها و مخاطبا یعنی چی

نمایش اسپویل
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰

دمش گرم همچین حرفی زده برا دپ 3>

نمایش اسپویل
بیشتر