news-background
news-background

مدت نسخه‌ جدید Avengers: Endgame فاش شد

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول روز گذشته در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» تأیید کرد که «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) از هفته‌ی آینده دوباره با صحنه‌های جدید و دیده نشده روی پرده خواهد رفت. به فاصله‌ی چند ساعت پس از اعلام این خبر به نظر می‌رسد که مدت تصاویر جدید فاش شده باشد.

هواداران نباید انتظار اختلاف زیادی میان دو نسخه‌ از فیلم را داشته باشند چرا که طول صحنه‌های جدید به شش دقیقه می‌رسد. این اطلاعات از وبسایت رسمی سالن‌های نمایش «سینه‌مارک» که از هم اکنون بلیت‌های نسخه‌ی جدید را به فروش می‌رساند کسب شده و طول فیلم ۱۸۸ دقیقه، شش دقیقه بیشتر از کات اول ذکر شده است.

فایگی پس از کنفرانس مطبوعاتی در مصاحبه با «اسکرین‌رنت» اطلاعات بیشتری در اختیار هواداران قرار داد و گفت این صحنه‌های جدید در پایان فیلم گنجانده شده و نه در لابه‌لای قصه: «یک کات طولانی‌تر (Extended Cut) نیست، اما نسخه‌ای از فیلم که در پایانش چند چیز جدید وجود دارد به عنوان بازاریابی غیردیجیتالی اکران می‌شود. اگر پس از تیتراژ پایانی در سالن بمانید، صحنه‌های حذف شده را خواهید دید، یک ادای دین کوتاه، و چند سوپرایز. این اقدام از هفته‌ی آینده انجام می‌شود.»

البته هدف اصلی مارول و دیزنی با اکران مجدد «انتقام‌جویان: آخر بازی» عبور از رکورد «آواتار» و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۴۵

ای کاش بعضی از دوستان میفهمیدند که همین الانش هم اختلاف اند گیم و آواتار 45 میلیون هست! و 45 میلیون واسه اندگیم کاره یکی دو هفتس! درضمن فکر کنم هیچکدومتون نمیدونید آواتار 34 هفته رو پرده بود! میفهمید ینی چی؟؟ ینی تقریبا 240 روز!!! ولی اندگیم فقط طی 53 روز به این فروش رسید!!! تازه علاوه بر این، هم آواتار و هم تایتانیک سال 2010 و 2012 مجددا اکران شدن! حالا بنظرتون کی سیاستش کثیفه؟ جیمز کامرون یا مارول؟ حالا جدای این دعواهای بچگانه شما، هردو فیلم متعلق به یک استدیو هستن پس دوست عزیز چرا حرص میخوری!؟ بنظرم اندگیم میخواد با اختلاف زیاد رکوردو بشکنه و تاریخسازی کنه.

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۴

چقد بچه ، نادان ، پول پرست و حقه باز هستن این مارولی ها ! کوین فایگی اگر راستشو میگه بیاد درست و سالم رقابت کنه. خاک بر سر سیاست های کثیفتون . خودتون هم فهمیدید که فقط آواتار میتونه رکورد آواتار رو بزنه . مارول با این کارش در واقع این حقیقت رو اثبات میکنه. البته باز هم بعید هست که بتونه با این شارلاتان بازی ها کاری از پیش ببره . اسم این برنامه کودکِ به اصطلاح فیلم رو مارول باید بذاره ( ( ( ( انتقام جویان : آخرتِ ننگ ) ) )

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۵۵

خخخخخخخخ فقط آواتار میتونه رکورد آواتارو بزنه!!!! جیمز کامرون با ساخت دنباله واسه آواتار قراره بدجوری شکست بخوره همون نسخه اول آواتار هم 240 روز رو پرده بود و چندسال بعد دوباره اکران شد!! بعد میگی سیاست مارول کثیفه! خدایی از مارول بدت میاد اشکال نداره، سلیقت محترمه ولی قبل از اینکه کامنت بزاری راجب حرفی ک میزنی تحقیق کن

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۵۳

یعنی نسخه بلوری این فیلم از نسخه جدیدش اکستند نمیشه؟

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۴

به این ترتیب هرکی قبلا فیلمو رو دیده دوباره میره سینما تا و بتونه قسمت حذف شدرو ببینه!!! لعنتی، فروش بیشتر، این شارلاتان بازیه

نمایش اسپویل
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۴۱

?

نمایش اسپویل