news-background
news-background

مدت زمان فیلم «Blade Runner 2049» مشخص شد

فیلم «Blade Runner 2049» مدت زمان پخش نسبتاً طولانی 2 ساعت و 32 دقیقه‌ای ، به اضافه 11 دقیقه تیتراژ خواهد داشت.

این فیلم از نسخه اصلی سال 1982 که 1 ساعت و 57 دقیقه بود، 46 دقیقه بیشتر است.

کمپانی‌های «Alcon Entertainment»، «Warner Bros.»، و «Sony Pictures» پخش جهانی را روز 6 اکتبر اعلام کرده‌اند در حالی که کمپانی «Warner» مسئول پخش در داخل کشور و «Sony» مسئول پخش جهانی هستند. «Alcon» و «Sony» در پخش جهانی همکاری می‌کنند.

بازیگرانی چون «Harrison Ford»، «Ryan Gosling»، «Jared Leto»، «Robin Wright»، «Ana de Armas»، «Sylvia Hoeks»، «Carla Juri»، «Barkhad Abdi»، و «Dave Bautista» در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. کارگردانی این فیلم را «Denis Villeneuve» که پیشتر فیلم «Sicario» را کارگردانی کرده برعهده دارد.

فیلم «Blade Runner 2049» چند دهه پس از نسخه اصلی ساخته شده، و «Ford» دوباره بازی در نقش «Rick Deckard» را برعهده خواهد داشت. جزئیات فیلم هنوز منتشر نشده است.

«Ridley Scott» کارگردان نسخه اصلی بود، که منظره ویرانی از لس‌آنجلس در سال 2019  را نشان می‌داد و «Deckard» را درحالی که به دنبال چهار قاتل فراری از جهانی خارج است نشان می‌داد. انسان‌واره‌ها، به رهبری  «Roy Batty» که نقشش را «Rutger Hauer» بازی می‌کرد، به دنبال افزایش طول عمر 4 ساله خود بودند.

این فیلم که فروش اولیه موفقی در باکس آفیس نداشت، با گذشت زمان محبوب‌تر شد. در سال 1993 توسط جامعه ی منتقدان آمریکا برای نگهداری در تالار برترین فیلم های ملی آمریکا انتخاب شد.

«Hampton Fancher» و «Michael Green» نویسندگان فیلم جدید هستند، که به ادامه داستان اولیه نوشته‌ی «Fancher» و «David Peoples» می‌پردازد، و بر اساس رمان «?Do Androids Dream of Electric Sheep» نوشته «Philip K. Dick» است.

«Frank Giustra» و «Tim Gamble» از کمپانی «Thunderbird Films» مدیریت اجرایی فیلم را بر عهده دارند. «Scott» و «Bill Carraro» نیز در مدیریت اجرایی همکاری خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید