news-background
news-background

مدت اپیزودهای فصل هشتم Game Of Thrones رسماً تأیید شد؛ اپیزود سوم طولانی‌ترین قسمت فصل

شبکه‌ی HBO مدت دو اپیزود ابتدایی فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game Of Thrones) را تأیید کرد. این شبکه‌ی در وب‌سایت خود طول اپیزود آغازین فصل هشتم را ۵۴ دقیقه و طول اپیزود دوم را ۵۸ ذکر کرده است.

این درحالی است که پیش از این گزارش شده بود دو اپیزود ابتدایی فصل پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت» دست کم ۶۰ دقیقه خواهند بود و چهار اپیزود بعدی هر کدام ۸۰ دقیقه. این اطلاعات از جلسه‌ی سازندگان سریال در فرانسه درز کرده بود. البته در زمان انتشار گزارش پیش‌بینی می‌شد که طول اپیزودها عددی این چنین گرد نباشد. در صورتی که اپیزود آغازین سریالی بیش از ۶۰ دقیقه باشد سازندگان و مسؤلین شبکه باید مراحل قانونی زیادی را طی کنند.

پیش‌تر «ریچارد پایپلر» مدیر شبکه‌ی HBO هر یک از شش اپیزود پایانی فصل هشتم را مانند یک فیلم بلند توصیف کرده بود. «دیوید ناتر» کارگردان سریال نیز پیش از این اشاره کرده بود که اپیزودهای فصل جدید طولانی‌تر از معمول خواهند بود.

عناوین اپیزودهای پایانی طبق سنت همیشگی سریال هنوز فاش نشده، و معمولاً دو یا سه هفته پیش از تاریخ پخش قسمت اول رونمایی می‌شود. فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۵ آپریل) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

به روز رسانی (۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷): شبکه‌ی HBO مدت تمامی شش اپیزود فصل پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت» را رسماً تأیید کرد. این شبکه برنامه‌ی زمانی پخش شش اپیزود باقی‌مانده‌ی سریال را به همراه مدت پخش آن‌ها به روز رسانی کرده است که شرح آن را در ادامه مشاهده می‌کنید. اپیزود سوم با ۸۲ دقیقه طولانی‌ترین اپیزود فصل پایانی سریال خواهد بود.

 

اپیزود ۱: ۵۴ دقیقه – ۱۴ آپریل

اپیزود ۲: ۵۸ دقیقه – ۲۱ آپریل

اپیزود ۳: ۸۲ دقیقه – ۲۸ آپریل

اپیزود ۴: ۷۸ دقیقه – ۵ می

اپیزود ۵: ۸۰ دقیقه – ۱۲ می

اپیزود ۶: ۸۰ دقیقه ۱۹ می

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۲۱:۳۷

درسته خیلی وقته صبر کردیم ببینیمش اما واقعا حیف میشه وقتی تموم بشه .. خدا کنه سریال هایی که زیر مجموعه گیم اف ترون هستش و قراره بعد پایان got پخش بشن در حدش باشن..

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۶:۴۲

در مورد قسمت های ۳ تا ۶ اخباری منتشر شده به این صورت، قسمت اول : ۵۴ دقیقه قسمت دوم : ۵۸ دقیقه قسمت سوم : ۶۰ دقیقه قسمت چهارم : ۷۸ دقیقه قسمت پنجم : ۸۰ دقیقه قسمت ششم ( نهایی ) : ۸۰ دقیقه ایا این خبر مورد تایید است؟

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۴:۵۷

دیگه نمیتونم صبر کنم تا بیاد از 2011 منتظر بودم یکی از دلایلی که فصل هفتم به مزاج بعضیا کمی خوش نیومد به نظرم کم کردن تعداد قسمت ها هستش که کمی تند جلو رفت البته برا من قشنگ بود چون جلوههای ویژه توش زیاد بود منظورم اژدها ها هستند و اینکه من عاشق اینطور چیزام و اینکه فصل های قبلی داستان بیشتر ازلوکیشن وغیره میموند تو ذهنم بی صبرانه منتظر اومدنش هستم و برای کسایی که میگن برای چیزای حاشیه ای بزرگ جلوه کرده بگم خیلی از جوایز رو موقع ای گرفته که خیلیا نمیشناختن و اگر برای مسایل جنسی اینطور بوده خیلی سریال های دیگه مثل اسپارتاکوس بودن که خیلی هم جلو تر رفتن تو این مسایل و اینکه عملا از فصل سوم به بعد موارد جنسیش خیلی کم بوده ( من فقط 3 قسمت اول رو باهم دیدم بقیه رو همش صبر کردم تا بیاد) یه راز بزرگ تو فصل هفتم بر ملا میشه همشمنتظر همینم

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۵۶

این سریال صرفا بخاطر مسائل حاشیه ای و بازاریابی مدونی که برای آن صورت گرفته است در نظر انظار عمومی بزرگ جلوه میکند . این سریال هیچ گونه معنا و مفهوم خاصی را در خود جای نداده است و تنها ملغمه ای از جلوه های ویژه ، برهنگی ، خشونت ، شکستن تابوهای عصر حاضر نظیر رابطه ی جنسی با محارم و ... است . خبر اتمام این سریال مستهجن و بی اخلاق میتواند خبر خوبی باشد . از آن جهت که در آینده شاهد خلق چنین آثار بی محتوایی در حوزه ی هنر هفتم نباشیم . با تشکر

نمایش اسپویل
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۴۵

اللله اکببببر... شما به چه سریالی میگید خوب؟ نکنه ستایش خوبه؟اگه ستایش رو دوست داری برو صدا و سیمای میلی رو ببین نیا اینجا چرت وپرت تحویل بده بعدم شما که اینقد خوب و موشکافانه نقد کردید معلومه سریال رو تا اخر دیدید با بودن شما یاد سانسورچیای عزیز می افتم که خودشون به گناه می افتن تا ما به گناه آلوده نشیم (:

نمایش اسپویل
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۱:۴۷

شما که اینقدر زیبا مینویسید و نظر میدید باید بدونید «هنر هفتم» یعنی «سینما». «بازی تاج و‌ تخت» یک «سریاله» و یک «شاهکار» :)

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۳۹

تکبیرررررر...

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۵۷

یکی از مزخرف ترین چیزهایی که شنیدم : یک فیلم یا سریال باید حتما درسی داشته یا اگه یک فیلم یا سریال هرچقدر محتواش سنگین تر باشه پس بهتره!!!! جناب، سینما فقط برای محتوایی که شما می پسندی نیست، سینما میتونه هر داستان با هر محتوایی رو به روی پرده بیاره! اگر یک اثر صرفا سرگرمی باشه و محتوای چندان غنی نداشته باشه دلیل بر بد بودنش نیست... چه بسا فیلم هایی بودن که محتوای بسیار غنی داشتن اما کارگردان از به تصویر کشیدن اون در یک فرم مناسب عاجز بوده!

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰

داخل توییتر و اینستا بعضیا با لخت شدن کامنت و فیو و لایک میگیرن - زیر پستای سینمایی هم با کوبیدن فیلم ها و سریال هایی که در بین مردم بدون شک محبوب هستن - بالاخره باید این کاسبی ادامه داشته باشه گات رو هر چقدر هم بخوان بکوبن بدون شک تا به امروز بی رقیب بوده ( قصدم به هیچ وجه تخریب بقیه سریال ها نیست ولی هیچ سریالی مثل گات نتونسته تا این حد بیننده رو با یدونه تریلر به وجد بیاره - کوچکترین اخبار این سریال جنجالی هست - افراد زیادی میشناسم که تو عمرشون سریال خارجی ندیدن و اصلا فیلم بین و سریال بین نیستن ولی گات تونسته کاملا ارضاشون کنه - من تا حالا سریالی ندیدم که این همه تحلیل در موردش اتفاق بیوفته - بشینن تک تک فریم های تریلر رو تحلیل کنن تا بتونن یه چیزایی رو پیش بینی کنن - کدوم سریالی تا حالا دیدین در مورد زمان قسمت هاش اینقدر بحث بشه ؟؟!!!‌ ) البته که ما جزو عوام هستیم و سواد رسانه ای نداریم و از هنر هیچی حالیمون نیس ... ( جدیدا کلمه عامه پسند فحش حساب میشه در حالی که این بزرگترین هنر نویسنده و کارگردان هس که بتونه چیزی رو بسازه که یک میلیارد نفر واسش کف بزنن ! )

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۱۸

شما فقط بشین کیمیا ببین برادر عزیز . پر از ارزش های اخلاقی . البته همین جواب دادن به کامنت فردی مثل شما هم تلف کردن وقت هست . سریالی که تمام منتقدین از همه لحاظ تحسینش می کنن رو یک بچه میاد نقد منفی میکنه . خدایا رحم کن که آخر الزمانه?

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۱۷

شما اگر سواد سینما و هنر هفتم رو داشتین با چنین مزخرفاتی نظیر رابطه جنسی و ... سریال رو مورد بهانه و ضعف قرار نمیدادی . من پیشنهاد میکنم بری سوادت رو بیشتر کنی تا درک کنی با چه اثر فاخری روبرو هستی هرچند که فصل 7 پسرفت کرد ولی همچنان #گات یک اثر فاخر هست.

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۴۳

فقط یه لحظه به این فکر کنید که قسمت آخر رو دیدید و سریال تموم شد... ای وای. خدایی فکر کردن بهش هم خیلی سخته!!!

نمایش اسپویل
بیشتر