news-background
news-background

مجوز اکران Tenet در چین صادر شد

 

برادران وارنر چهارشنبه ۲۹ ژوئن اعلام کرد که فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) مجوز اکران در بازار چین را دریافت کرده و تاریخ اکران آن در این کشور به زودی مشخص خواهد شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

پوستر چینی فیلم «تنت» با جمله‌ی انگلیسی «وقت تمام می‌شود» به تازگی منتشر شده و مخاطبین چینی را به بازگشت به سالن‌های سینما فراخوانده است. سالن‌های سینمای این کشور ۲۰ ژوئیه بازگشایی شدند و در مجموع ۱۲.۶ میلیون دلار فروختند. در حال حاضر حدود ۴۴ درصد سینماهای چین بازگشایی شده‌اند، اما باید با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت فاصله‌گیری اجتماعی فعالیت کنند.

علاوه بر این «اداره ملی فیلم» درخواست کرده‌ است که سینماها فیلم‌های بیش از دو ساعته را اکران نکنند، قانونی که می‌تواند برای فیلم «تنت» که دو ساعت و ۳۱ دقیقه است، مشکلاتی را ایجاد کند با این حال، مقامات چینی اجازه‌ی نمایش چندین فیلم بیش از دو ساعته را داده‌اند و فیلم‌های «هری پاتر و سنگ جادوگر» (دانلود فیلم Harry Potter and the Sorcerer's Stone با لینک مستقیم) و «بین‌ستاره‌ای» (دانلود فیلم Interstellar با لینک مستقیم) دیگر فیلم «کریستفر نولان» قرار است از ۲ آگست روی پرده بروند.

به نظر می‌رسد تا لغو این دستورالعمل، سینماها در مناطق مختلف با توجه به میزان تهدید کووید-۱۹ به اشکال مختلف عمل خواهند کرد. تمامی هشت قسمت چندگانه‌ی «هری پاتر» بیش از دو ساعته‌اند اما همگی در فستیوال بین‌المللی شانگهای روی پرده رفته‌اند.

تاریخ اکران «تنت» چندین بار تحت تأثیر ویروس کرونا به تعویق افتاده و اوایل این هفته برادران وارنر برنامه‌های جدید خود برای عرضه‌ی فیلم در بازارهای بین‌المللی و سپس آمریکای شمالی را اعلام کرد. بر این اساس، فیلم ابتدا از ۲۶ آگست (۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) در ۷۰ بازار بین‌المللی از جمله بریتانیا افتتاح خواهد شد و سپس از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹) در آمریکا روی پرده می‌رود.

چین یکی از مهم‌ترین بازارهای خارجی برای «تنت» است. فیلم «دانکرک» (دانلود فیلم Dunkirk با لینک مستقیم) نولان در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۵۱ میلیون دلار در این کشور فروش کرد، در حالی که «بین‌ستاره‌ای» در سال ۲۰۱۴ به فروش ۱۲۲ میلیون دلاری رسید. فیلم‌های «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (دانلود فیلم Dark Knight Rises با لینک مستقیم) و «تلقین» (دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم) نیز به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۰ بیش از ۵۲ و ۶۸ میلیون دلار فروخته بودند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید