news-background
news-background

مجموعه فیلمهای واگرا(Divergent) در نهایت به تلویزیون منتقل میشود

بجای انتشار واگرا: فراز گرا(Divergent: Ascendent) در سال آینده همانطور که Lionsgate برنامه ریزی کرده بود، استودیو تصمیم گرفت که این سری را به یک فیلم تلویزیونی تبدیل کند.

سایت Variety گزارش داده که این حرکت درنهایت به ساخت سریالی مستقل در همان حال و هوای آخرالزمانی تبدیل میشود. اگرچه دو فیلم اول این مجموعه فیلمهای پرفروشی بودند ولی قسمت سوم در باکس آفیس زیاد وضعیت خوبی نداشت. چهارمین و آخرین فیلم مجموعه در ژوئن 2017 برنامه ریزی شده بود و میتوانست درکنار جنگ جهانی زد 2 (World War Z 2 ) و بازسازی مومیایی(The Mummy) اکران شود. همچنین فیلمبرداری قرار بود در همین تابستان در آتلانتا شروع شود، البته هنوز معلوم نیست که با تغییر در برنامه ها، زمان و محل فیلمبرداری نیز تغییر کند.

interview-insurgent-divergent-shailene-woodley

شیلین وودلی(Shailene Woodley) بازیگر نقش اصلی مجموعه واگرا، درباره جایگاهش در سریال اینگونه گفته است:"من چیزی نمیدانم و باید با سازندگان صحبت کنم تا اطلاعات را بفهمم.  بنا به گزارش هالیوود ریپورتر،Lionsgate گزینه هایی برای تمام بازیگران این مجموعه داشته است، اما این برای قبل از تغییر در تصمیم گیری ها بوده و طرحهای جدید درگیر مذاکرات قراردادی جدید با بازیگرانی جوانتر خواهد بود.

دانلود قسمت اول:Divergent

دانلود قسمت دوم:Insurgent

دانلود قسمت سوم:Allegiant

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید