news-background
news-background

«مت دیمون» در فیلم Thor: Love and Thunder بازی می‌کند

«مت دیمون» بنابر گزارش «دیلی میل» در حال گذراندن دو هفته قرنطینه در استرالیا است تا در فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) نقش‌آفرینی کند. در این فیلم به کارگردانی «تایکا وایتیتی» ستارگان زیادی از جمله «کریستین بیل» ظاهر خواهند شد. قسمت قبلی چندگانه با عنوان «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) هواداران «دنیای سینمایی مارول» را راضی کرد و سبب بازگشت وایتیتی برای قسمت چهارم شد. فاز چهارم عناوین مارول هفته‌ی گذشته با «وانداویژن» (WandaVision) آغاز شده است.

دیمون در مصاحبه با «دیلی میل» می‌گوید: «خوشحالم که من و خانواده‌ام می‌توانیم تا چند ماه آینده استرالیا را کشور خود بنامیم. فیلمسازان استرالیایی به دلیل رفتار حرفه‌ایشان شهرت جهانی دارند و کار کردن با آن‌ها لذت‌بخش است بنابراین ۱۴ روز قرنطینه ارزشش را دارد.»

در زمان اکران «رگنراک» دیمون در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که حاضر است برای بازی در نقش کوتاه دیگری به این چندگانه بازگردد. دیمون توضیح داده بود: «کریس [همسورث] و تایکا با من تماس گرفتند، من با این بچه‌ها رفاقت دارم. ایده‌ای مطرح کردند و من فکر کردم که به‌شدت مضحک خواهد بود، اساساً ایده این بود که در یک صحنه‌ی تئاتر در دنیایی میان‌کهکشانی نقش شخصیت [«لوکی»] با بازی «تام هیدلستون» را بازی کنم. فکر کردم که صحنه‌ای عالی و خنده‌دار خواهد بود و کارگردانی تایکا در این صحنه‌ها واقعاً خوب است. برای من روحیه‌بخش بود.»

پیش‌تر گزارش شده بود که «کریس پرت» نیز نقش «استار لرد» را در «عشق و آذرخش» تکرار می‌کند. «کارن گیلان» هم چند هفته پیش از شروع فیلمبرداری در استرالیا دیده شده است. «کریستین بیل» بنابر آخرین گزارش‌ها قرار است نقش شخصیت شرور «گر خداکش» (Gorr the Butcher) را بازی کند. از این گذشته، شایعه‌ی حضور کوتاه شخصیت «استورم» از دنیای «اکس-من» در این فیلم به گوش می‌رسد. «هالی بری»، «الکساندرا شیپ» و «دنیل نیکلت» از جمله بازیگرانی‌اند که در این نقش بازی کرده‌اند.

«ثور: عشق و آذرخش» با بازی همسورث، «ناتالی پورتمن»، و «تسا تامپسون» در حال حاضر قرار است ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ اکران شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید