news-background
news-background

«متیو پری» چند روز پس از ویژه برنامه Friends از نامزدش جدا شد

«متیو پری» به فاصله چند روز پس از پخش ویژه برنامه دیدار مجدد بازیگران سریال «دوستان» (Friends) فاش کرد که از نامزدش جدا شده است. این بازیگر ۵۱ ساله از سال ۲۰۱۸ با «مالی هاروویتس» ۲۹ ساله قرار می‌گذاشت و نوامبر سال ۲۰۲۰ از او خواستگاری کرد.

پری با انتشار بیانیه‌ای از طریق «پیپل» اعلام کرده است: «گاهی شرایط جور نمی‌شود، و این یکی از آن شرایط است. برای مالی آرزوی بهترین‌ها را دارم.» پری پیش‌تر هاروویتس را «بهترین زن روی سیاره زمین» خوانده بود. بازیگر نقش «چندلر بینگ» هرگز ازدواج نکرده و پیش از هاروویتس با «لیزی کپلان» بازیگر «اساتید سکس» (Masters of Sex) رابطه داشته است.

پیش از پخش ویژه برنامه «دوستان» از شبکه اچ‌بی‌او مکس، و پس از انتشار تریلر رسمی آن، بعضی از هواداران در مورد نحوه حرف زدن پری و «گیج» به نظر رسیدنش اظهار نگرانی کردند. اما «بن وینستون» کارگردان ویژه برنامه از بازیگر حمایت کرد و این واکنش‌ها را «نامهربانانه» توصیف کرد. منابع نزدیک به پری می‌گویند نیاز پری به جراحی اورژانسی دندان سبب شده بود که او عادی به نظر نرسد.

پری پیش‌تر در مورد درگیری خود با اعتیاد مصاحبه کرده بود. در سال ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ گزارش شده بود که پری گاهی وارد مراکز بازپروری شده است. در سال ۲۰۱۳ او به «پیپل» گفته بود: «مشکل بزرگی با الکل و قرص داشتم و نمی‌توانستم جلویش را بگیرم. در نهایت اوضاع به قدری وخیم شد که ممکن نبود مخفی نگهش دارم، و بعد همه متوجه شدند.»

او زمانی گفته بود که حتی فیلمبرداری بعضی از فصل‌های سریال «دوستان» را به یاد نمی‌آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید