news-background
news-background

«متیو پری»: از وحشت نخندیدن بینندگان حاضر در استودیوی Friends احساس کردم می‌خواهم بمیرم

«متیو پری» در ویژه برنامه دیدار مجدد بازیگران «دوستان» (Friends: Reunion Special) که امروز پنجشنبه از HBO Max پخش شد، فاش می‌کند که ترس و وحشت از اینکه مبادا بینندگان حاضر در استودیوی تولید سریال ممکن است با شوخی‌هایش نخندند، باعث شده احساس کند که می‌خواهد بمیرد.

پری و پنج همبازی دیگرش در سریال در خلال سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ مقابل بینندگان حاضر در استودیو نقش‌آفرینی کردند و واکنش آن مخاطبین گاهی سبب ایجاد تغییر در فیلمنامه یا حذف شوخی‌ها می‌شد.

پری برای اولین بار فاش می‌کند که هر بار از نخندیدن مخاطبین وحشت می‌کرده است: «احساس می‌کردم که اگر نخندند می‌میرم. بدون تردید، احساسی طبیعی نیست، اما گاهی جمله‌ای را می‌گفتم و آن‌ها نمی‌خندیدند و من شروع می‌کردم به عرق ریختن و این تشنج را پیدا می‌کردم که اگر نخندند... وحشت می‌کردم.»

«لیسا کودرو» در واکنش به اظهارات پری می‌گوید: «این حرف‌ها را برای ما نگفته بودی. به یاد نمی‌آورم که این چیزها را به ما بگویی.» پری اضافه می‌کند: «هر شب همین احساس را داشتم.»

در بخشی از این ویژه برنامه، «مت له‌بلانک» از پری می‌پرسد: «آن اپیزود را به یاد می‌آوری وقتی که قرار بود از روی صندلی بلند نشویم؟ در ابتدای هفته پس از جلسه فیلمنامه‌خوانی، آمدی و به من گفتی که این ایده احمقانه است اما من گفتم: «بله ولی نبوغ‌آمیز بودنش در همین است!»

یکی از بزرگ‌ترین افشاگری‌های بازیگران وقتی بود که «جنیفر انیستون» و «دیوید شویمر» پس از سال‌ها اعتراف کردند که خارج از شخصیت‌هایشان در سریال رابطه رومانتیکی با هم داشته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید