news-background
news-background

«متیو مک‌کانهی» و «کیت بکینسیل» به فیلم جدید «گای ریچی» پیوستند

«گای ریچی» چند بازیگر سرشناس را به فیلم جنایی جدید «Toff Guys» اضافه کرد. «متیو مک‌کانهی»، «کیت بکینسیل»، و «هنری گلدینگ» بازیگر فیلم «آسیایی‌های خرپول» از جمله این ستارگان‌اند.

ریچی این فیلم را از فیلمنامه‌ای نوشته «مارن دیویس» و «ایوان اتکینسون» کارگردانی می‌کند و در مقام تهیه‌کننده نیز فعالیت خواهد کرد. داستان فیلم در مورد نزاع خاندان‌های ثروتمند اروپایی در صنعت ماریجوانا بوده و ماجرای یک قاچاقچی مواد بریتانیایی را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد امپراطوی پرسود خود را به میلیاردرهای اوکلاهومایی بفروشد.

استودیوی میرامکس حق پخش بین‌المللی این فیلم درام را در جشنواره کن به ارزش ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده و فیلمبرداری آن از پاییز امسال در انگلستان آغاز می‌شود. این فیلم به آثار سرزنده گانگستری دیگر ریچی مانند «قاپ‌زنی» (Snatch) شباهت دارد که باعث شدند نام این کارگردان بر سر زبان‌ها بیفتد.

مک‌کانهی برنده اسکار در فیلم‌هایی مانند «ماد» (Mud)، «جوی قاتل» (Killer Joe) و «ریک پسر سفیدپوست» (White Boy Rick) سابقه بازی در نقش‌های منفی را دارد. وی به زودی در فیلم «آرامش» (Serenity) در کنار «آن هاتاوی» دیده خواهد شد و سپس فیلم «Beach Bum» او به کارگردانی «هارمونی کورین» روی پرده می‌رود.

بکینسیل اخیراً در فیلم «Farming» که در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد دیده شده و برای بازی در فیلم «ال تونتو» (El Tonto) به کارگردانی «چارلی دی» قرارداد امضاء کرده است.

گلدینگ امسال با فیلم پرفروش «آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) برادران وارنر که فروش جهانی آن از ۲۲۰ میلیون دلار عبور کرده به موفقیت‌های بزرگی رسید. وی سپس کمدی «یک لطف ساده» با «بلیک لایولی» و «انا کندریک» همبازی شد و اخیراً نقش اول مرد فیلم «آخرین کریسمس» یونیورسال را به دست آورده و در آن باید در کنار «امیلیا کلارک» ستاره سریال «بازی تاج‌وتخت» به ایفای نقش بپردازد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید